3 מדריכים חדשים של לינקדאין שיעזרו לכם למקסם את יכולות השיווק בפלטפורמה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

לינקדאין פרסמה את "Read Me" – סדרה של שלושה מדריכים שונים שנועדו לסייע למותגים ומנהלי עמודים בלינקדאין לקדם ולשווק את המותג שלהם באופן המיטבי ביותר בפלטפורמה.


הסדרה מחולקת לשלושה מדריכים, כאשר כל מדריך מתמקד בנושא אחד:

  • בניית מותג בלינקדאין
  • פרסום בלינקדאין
  • כיצד להגדיל את כמויות הלידים בלינקדאין

המדריכים כוללים מגוון רחב של תובנות, טיפים והסברים מפורטים על כל מרכיב שיווקי שמציעה הפלטפורמה. כמו-כן, תוכלו למצוא במדריכים מידע הנוגע לכיצד יש להשתמש בלינקדאין ובכלי השיווק הנכונים ביותר מתוך שלל האפשרויות שמציעה הפלטפורמה, כל זאת בהתאם למטרה שהמשתמש מעוניין להשיג.

המדריכים כוללים צ׳קליסטים המציעים משימות שיקדמו את עמוד הלינקדאין של החברה שלכם, טבלאות המראות את הצורה הטובה ביותר לפעולה, על פי מטרת המשתמש.

בנוסף, תוכלו למצוא במדריכים גם טבלאות ואיורים המדגימים באילו שיטות וכלים כדאי להשתמש, לפי מטרת המשתמש ומקרי בוחן של עמודי לינקדאין עסקיים שפעלו בצורה נכונה על מנת לקדם את עצמם בפלטפורמה.

מקור: business.linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן