לינקאדין מפרסמת מדריך חדש למנהלי מדיה לשימוש מיטבי בפלטפורמה שלה

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל בטופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

לינקאדין מפרסמת מדריך חדש שנועד לסייע למנהלי מדיה בשימוש בכלים שמציעה הפלטפורמה באופן מוצלח, על מנת למקסם את מעורבות העסקים בפלטפורמה.

על פי לינקאדין, היתרון בשימוש בפלטפורמה הוא שהמשתמשים המגיעים אליה ממוקדים בעסקים מלכתחילה, לכן הפרסום בה יכול להיות יעיל יותר בהשוואה לרשתות חברתיות אחרות.

המדריך נתמך בנתונים וסטטיסטיקות אך ממוקד כמובן ביתרונות השימוש בפלטפורמה עצמה, כולל 32 עמודים ומחולק ל-5 חלקים:

  1. למה עסקים צריכים להשקיע במדיה חברתית
  2. למה מנהלי מדיה צריכים להשקיע את זמנם בלינקאדין
  3. איך לספר את סיפור המותג שלך בלינקאדין
  4. בניית קהל היעד בלינקאדין
  5. מדריך למודעות ממומנות בלינקאדין

בנוסף לינקאדין מציינת מספר נקודות מרכזיות שאמורות לעזור למנהלי המדיה להעלות את המעורבות והמיקסום בעמוד החברה:

  • מענה לתגובות לפוסטים
  • שימוש בהאשטגים להעלאת החשיפה
  • שילוב של קריאה לפעולה בפוסטים
  • שימוש ב-insights של העמוד על מנת לדייק את קהל היעד

בנוסף, צירפנו לכאן מספר סטטיסטיקות מעניינות מתוך הדו"ח שלינקאדין שיחררה:

דוח לינקאדין למנהלי סושיאל תמונה 1

דוח לינקאדין למנהלי סושיאל תמונה 2

מקור: business.linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן