היחסים המורכבים של לינקדאין עם הקורונה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

דוחות הרבעון השני של 2020 של חברת מייקרוסופט לה שייכת רשת לינקדאין, מראים נתונים אופטימיים מאוד לרשת החברתית המקצועית.

נתוני הפעילות המתקבלים מלינקדאין עמומים בהרבה יותר משל רשתות כמו פייסבוק, טוויטר או אחרים, מאחר והרשת נמצאת בבעלות חברת מיקרוסופט מאז שנת 2017.

עם זאת, כבר בחודש אפריל השנה בדוח הקודם של מייקרוסופט, אפשר היה לראות כי בהשוואה לרבעון הראשון של 2019, כמות הביקורים באתר לינקדאין עלו ב-26%.

הדוח האחרון מראה שהמגמה ממשיכה, וכי גם בהשוואה לרבעון השני של 2019, הביקורים עלו בשיעור דומה של 27%. לא רק זה, אלא גם ההכנסות עלו בכ-10%. עם זאת, ברבעון הראשון הגידול בהכנסות הגיע אף עד 21%.

לינקדאין יחסים מורכבים עם הקורונה

סיבה אפשרית לירידת הקצב של גידול ההכנסות היא בכך שלינקדאין נפגעה מהירידה בביקוש לעבודה, אשר צמצמם משמעותית את היקף פרסום המשרות בחברה. לינקדאין מרוויחה לא רק מפרסומות רגילות בפיד, אלא גם מפרסום משרות, וכן חשבונות פרימיום של מנהלי כוח אדם ומגייסים. מחיר של חשבון HR בלינקדאין עולה כ-1,200 דולר לשנה.

בנוסף, ללינקדאין גם הכנסות ממחפשי עבודה, כאשר חשבון פרימיום למי שרוצה לקבל עדיפות בפניות למגייסים עולה כ-360 דולר לשנה.

כמו כן, בחודש האחרון לינקדאין הודיעה כי תצמצם את מצבת העובדים העולמית שלה בכ-6%.

אפשר ללמוד מכך כי בזמן שלינקדאין בהחלט משפרת את רמת השימושיות באתר בתקופת הקורונה, וכי אנשים אכן מפצים אונליין על הנטוורקינג שהם מפסידים אופליין, לינקדאין מרוויחה פחות ממה שהיה תכננה להרוויח, לאור השיפורים המשמעותיים שהכניסה בשנה האחרונה הן למערכת הפרסום והן לחשבונות הפרימיום.

מקור: microsoft.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן