בחודש ספטמבר השנה הוסיפה לינקדאין את אפשרות העלאת הסטוריז לפרופילים בפלטפורמה, כעת מכריזה החברה כי היא בודקת אפשרות של הוספת מודעות לסטוריס עבור מפרסמים בפלטפורמה. סוג המודעות החדש יאפשר למפרסמים לנצל את מגוון כלי הפרסום של לינקדאין על מנת לטרגט קהל יעד ספציפי באופן יעיל, בשימוש בוידיאו או תמונה.
נכון לעכשיו המודעות בסטורי נבדקות מול מספר מוגבל של מפרסמים, בבדיקת בטא מצומצמת, ולדבריה, כבר מעל ל-600 מפרסמים הפעילו קמפיינים בסטורי, בהם נצפו ביצועים חיוביים בהקלקות, צפיות ומטריקות צולבות (cross metrics).
לפי לינקדאין, המודעות החדשות יוכלו לסייע למותגים להגדיל את החשיפה שלהם בפלטפורמה המונה מעל 722 מיליון משתמשים, על ידי שימוש במודעות וידיאו ותמונה בסטוריז.