לינקדאין בוחנת מודעות בסטוריס החדשים שלה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

בחודש ספטמבר השנה הוסיפה לינקדאין את אפשרות העלאת הסטוריז לפרופילים בפלטפורמה, כעת מכריזה החברה כי היא בודקת אפשרות של הוספת מודעות לסטוריס עבור מפרסמים בפלטפורמה. סוג המודעות החדש יאפשר למפרסמים לנצל את מגוון כלי הפרסום של לינקדאין על מנת לטרגט קהל יעד ספציפי באופן יעיל, בשימוש בוידיאו או תמונה.

נכון לעכשיו המודעות בסטורי נבדקות מול מספר מוגבל של מפרסמים, בבדיקת בטא מצומצמת, ולדבריה, כבר מעל ל-600 מפרסמים הפעילו קמפיינים בסטורי, בהם נצפו ביצועים חיוביים בהקלקות, צפיות ומטריקות צולבות (cross metrics).

לפי לינקדאין, המודעות החדשות יוכלו לסייע למותגים להגדיל את החשיפה שלהם בפלטפורמה המונה מעל 722 מיליון משתמשים, על ידי שימוש במודעות וידיאו ותמונה בסטוריז.

לינקדאין אינה משחררת נתונים מדויקים על כמות המשתמשים הפעילים בסטוריז ומציינת רק כי התגובות לשימוש בסטוריז היו חיוביות מאוד ללא ציון מספרים ותובנות, מה שמעלה את החשד כי ייתכן והשימוש בכלי הסטורי אינו רחב כפי שהחברה רוצה שנאמין.

על מנת להצליח ולמשוך עסקים להשתמש בסטורי של לינקדאין ככלי פרסום, על הפלטפורמה להראות להם כי הפעולה אכן תשתלם להם. לינקדאין ציינה כי תספק נתונים על תוצאות הפרסום כאשר תשחרר את מודעות הסטוריז לכלל המשתמשים, מה שאמור לקרות באופן נרחב במהלך שנת 2021.

מקור: business.linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן