לינקדאין בוחנת מודעות בסטוריס החדשים שלה

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

בחודש ספטמבר השנה הוסיפה לינקדאין את אפשרות העלאת הסטוריז לפרופילים בפלטפורמה, כעת מכריזה החברה כי היא בודקת אפשרות של הוספת מודעות לסטוריס עבור מפרסמים בפלטפורמה. סוג המודעות החדש יאפשר למפרסמים לנצל את מגוון כלי הפרסום של לינקדאין על מנת לטרגט קהל יעד ספציפי באופן יעיל, בשימוש בוידיאו או תמונה.

נכון לעכשיו המודעות בסטורי נבדקות מול מספר מוגבל של מפרסמים, בבדיקת בטא מצומצמת, ולדבריה, כבר מעל ל-600 מפרסמים הפעילו קמפיינים בסטורי, בהם נצפו ביצועים חיוביים בהקלקות, צפיות ומטריקות צולבות (cross metrics).

לפי לינקדאין, המודעות החדשות יוכלו לסייע למותגים להגדיל את החשיפה שלהם בפלטפורמה המונה מעל 722 מיליון משתמשים, על ידי שימוש במודעות וידיאו ותמונה בסטוריז.

לינקדאין אינה משחררת נתונים מדויקים על כמות המשתמשים הפעילים בסטוריז ומציינת רק כי התגובות לשימוש בסטוריז היו חיוביות מאוד ללא ציון מספרים ותובנות, מה שמעלה את החשד כי ייתכן והשימוש בכלי הסטורי אינו רחב כפי שהחברה רוצה שנאמין.

על מנת להצליח ולמשוך עסקים להשתמש בסטורי של לינקדאין ככלי פרסום, על הפלטפורמה להראות להם כי הפעולה אכן תשתלם להם. לינקדאין ציינה כי תספק נתונים על תוצאות הפרסום כאשר תשחרר את מודעות הסטוריז לכלל המשתמשים, מה שאמור לקרות באופן נרחב במהלך שנת 2021.

מקור: business.linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

האם פייסבוק מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה

פייסבוק נעשתה שקופה יותר למשתמשים שלה. האם היא מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה?

פייסבוק שדרגה את אזור הגישה למידע אישי עבור פרופילים אישיים. משתמשי פייסבוק יכולים כעת בקלות להבין מי מטרגטת אותם, למה, ואיך להפסיק זאת. אבל האם פייסבוק משקיעה מספיק מאמצים בשביל להיות שקופה גם לעסקים שמפרסמים בה?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן