יוטיוב משיקה את "YouTube Sports platform", לשונית ספורט חדשה בפלטפורמה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

יוטיוב מכריזה על השקת לשונית חדשה בפלטפורמה, בשם YouTube Sports platform שתעסוק בתכני ספורט שונים ונועדה לספק את הדרישה ההולכת וגוברת לתכנים הקשורים לספורט מצד משתמשים בפלטפורמה.

 

לפי יוטיוב, לשונית  הספורט החדשה תסייע לאוהדים למצוא תוכן מותאם אישית ולהישאר מעודכנים בחדשות האחרונות בתחום הספורט, במקום אחד. הלשונית החדשה תכלול מגוון רחב של תכנים הקשורים למבחר ענפי ספורט שונים ברחבי העולם, בין השאר יופיעו בלשונית הספורט החדשה סיכומי משחקים, חדשות ספורט וסרטונים מקומיים ויראליים בתחום. החברה מציינת כי ניתן יהיה לצפות בתכנים של ליגות בינלאומיות כמו NFL, הליגה הספרדית, NBA ועוד. לפי יוטיוב כך יוכלו אוהדים לצפות גם בתכנים מאירועי ספורט עכשווים לצד צפיה מחדש בתכנים קלאסיים משנים קודמות, והכל במקום אחד. בנוסף מציינת יוטיוב כי היא מעודדת ספורטאים צעירים ליצור ולהעלות תוכן ולתעד עצמם בערוצי היוטיוב שלהם, כפי שכמה מהם כבר עושים היום.

 

בנוסף מציינת יוטיוב כי היא מעודדת ספורטאים צעירים ליצור ולהעלות תוכן ולתעד עצמם בערוצי היוטיוב שלהם, כפי שכמה מהם כבר עושים היום.

בהכרזתה מסבירה יוטיוב כי חלה עלייה בעניין בצריכת תכני ספורט בפלטפורמה ומציינת כי במהלך 2020 חלה עלייה של מעל 65% בצפייה בתוכן הקשור לספורט בפלטפורמה במסכי טלוויזיה, לא כולל שידורי לייב וכי ב-2020 חלה עלייה של מעל 40% במספר השעות של תכני ספורט שהועלו ליוטיוב בארה״ב.

נכון לעכשיו ניתן לגשת ללשונית החדשה על ידי לחיצה לשונית האקספלור במכשירים הניידים או מתפריט הצד בגרסת הדסקטופ ויוטיוב מציינת כי בקרוב תושק הלשונית גם לגרסת הטלוויזיה, ממנה מעדיפים משתמשים רבים לצפות בתכני הספורט שלהם.

כמו כן, על מנת לסייע למפרסמים להרוויח מהתכנים החדשים, יוטיוב מרחיבה את אפשרויות המודעות שלה תחת connected TV (CTV) ב-YoutTube Select למדינות נוספות חוץ מארה״ב, כולל אוסטרליה, קנדה, הודו, יפן ומדינות נוספות במהלך 2021.

 

                                למידע נוסף והרחבה >>> blog.youtube.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן