
נצחון מוחץ לפייסבוק באוסטרליה: החוק להגנת אתרי חדשות עבר לאחר שהוצא ממנו העוקץ
לאחר שפייסבוק חסמה את כל הקישורים לאתרי חדשות באוסטרליה, הממשלה האוסטרלית נכנעה וקיבלה את התיקונים לחוק שדרשה פייסבוק.
יוטיוב מוסיפה אפשרות חדשה לפרסום בפלטפורמה שלה, שנועדה לסייע למפרסמים להגיע לקהל היעד שלהם שמעדיף לצרוך תוכן בפלטפורמה בתצורת אודיו בלבד במקום כסרטונים. הפורמט החדש יקרא Audio Ads, ונכון להיום הוא זמין בגרסת בטא עבור רשימה מצומצמת של מפרסמים (דוגמא בהמשך)
יוטיוב מסבירה כי לפי הבדיקות שביצעה עד כה בשימוש בפרסומות אודיו, מעל 75% מפרסומות האודיו בפלטפורמה שלה סייעו בהעלאה משמעותית של המודעות למותג המפרסם. לפי יוטיוב, בנוסף לצפיה בסרטונים וקליפים, משתמשים רבים פונים אל הפלטפורמה על מנת להאזין לפודקאסטים, הרצאות וראיונות, אשר אינם כוללים וידאו אלא אודיו בלבד.
אז איך פורמט ה-Audio Ads החדש נשמע? – הנה דוגמא של חברת Shutterfly (חנות צילום והדפסה דיגיטלית):
הוספת האפשרות החדשה נראית הגיונית למדי גם כאשר מסתכלים על העלייה החדה בשימוש ב-Youtube Music שנועדה להאזנה לאודיו בלבד. אם ב-2017 היו לפלטפורמה כ-8 מיליון משתמשים פעילים, נכון לסוף 2019 כבר היו לה מעל 77 מיליון משתמשים פעילים, מה שאכן מעלה את הצורך ביצירת ושימוש בפרסומות אודיו.
עם זאת מדגישה יוטיוב כי צורת השיווק הטובה ביותר היא עדיין שילוב בין פרסומות אודיו ופרסומות וידאו יחד.
כמו כן מוסיפה יוטיוב גם את אפשרות ה-Dynamic Lineups (לא זמין כרגע בישראל), כלי שמטרתו לעזור למפרסמים לטרגט ולהגיע לקהלים רלוונטים בהתאם לסוג המוזיקה להם הם מאזינים בפלטפורמה. מפרסמים יוכלו לחפש לא רק אחר סגנונות של מוזיקה, אלא גם אחר מוזיקה המותאמת לתחומי העניין ומצב הרוח של המשתמשים, כמו לדוגמא מוזיקה המתאימה לכושר או לעבודה.
מקור: blog.google
לאחר שפייסבוק חסמה את כל הקישורים לאתרי חדשות באוסטרליה, הממשלה האוסטרלית נכנעה וקיבלה את התיקונים לחוק שדרשה פייסבוק.
פינטרסט מכריזה על קיום הועידה הראשונה שלה אי פעם עבור משווקים ומפרסמים, 'Pinterest Presents’, שתתקיים בחודש הבא ותכלול אוסף של נואמים מומחים בנושאי שיווק שונים…
יש לכם כבר אסטרטגיה סדורה של יצירת תוכן חזותי? אם לא, שנת 2021 היא השנה שבה אתם הולכים לאבד את הקהל שלכם. הנה כמה מהכלים הטובים ביותר ליצירת תוכן מהפנט בעצמכם…
אתר חדשות שיווק ומרחב תוכן קהילתי עבור מקצועני השיווק ואנשי הדיגיטל בישראל. הפרויקט הוקם בשלהי שנת 2017 במטרה לעזור לאנשי שיווק לשפר יכולות מקצועיות ולהישאר מעודכנים בכל החידושים בתחום.
לטרגטת קהילת פייסבוק עם אלפי מקצועני שיווק. כמו כן, אתר הטרגטת מהווה פלטפורמת תוכן, מידע וחדשות עבור מקצועני שיווק דיגיטלי במגוון נושאים, כגון: שיווק ופרסום באינטרנט, טכנולוגיות שיווקיות, קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, ועוד.