האם גוגל תקים את הג'ינגל לתחיה? – הכירו את ה-Audio Ads החדשים ביוטיוב

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

יוטיוב מוסיפה אפשרות חדשה לפרסום בפלטפורמה שלה, שנועדה לסייע למפרסמים להגיע לקהל היעד שלהם שמעדיף לצרוך תוכן בפלטפורמה בתצורת אודיו בלבד במקום כסרטונים. הפורמט החדש יקרא Audio Ads, ונכון להיום הוא זמין בגרסת בטא עבור רשימה מצומצמת של מפרסמים (דוגמא בהמשך)

יוטיוב מסבירה כי לפי הבדיקות שביצעה עד כה בשימוש בפרסומות אודיו, מעל 75% מפרסומות האודיו בפלטפורמה שלה סייעו בהעלאה משמעותית של המודעות למותג המפרסם. לפי יוטיוב, בנוסף לצפיה בסרטונים וקליפים, משתמשים רבים פונים אל הפלטפורמה על מנת להאזין לפודקאסטים, הרצאות וראיונות, אשר אינם כוללים וידאו אלא אודיו בלבד.

אז איך פורמט ה-Audio Ads החדש נשמע? – הנה דוגמא של חברת Shutterfly (חנות צילום והדפסה דיגיטלית):

הוספת האפשרות החדשה נראית הגיונית למדי גם כאשר מסתכלים על העלייה החדה בשימוש ב-Youtube Music שנועדה להאזנה לאודיו בלבד. אם ב-2017 היו לפלטפורמה כ-8 מיליון משתמשים פעילים, נכון לסוף 2019 כבר היו לה מעל 77 מיליון משתמשים פעילים, מה שאכן מעלה את הצורך ביצירת ושימוש בפרסומות אודיו.

עם זאת מדגישה יוטיוב כי צורת השיווק הטובה ביותר היא עדיין שילוב בין פרסומות אודיו ופרסומות וידאו יחד.

כמו כן מוסיפה יוטיוב גם את אפשרות ה-Dynamic Lineups (לא זמין כרגע בישראל), כלי שמטרתו לעזור למפרסמים לטרגט ולהגיע לקהלים רלוונטים בהתאם לסוג המוזיקה להם הם מאזינים בפלטפורמה. מפרסמים יוכלו לחפש לא רק אחר סגנונות של מוזיקה, אלא גם אחר מוזיקה המותאמת לתחומי העניין ומצב הרוח של המשתמשים, כמו לדוגמא מוזיקה המתאימה לכושר או לעבודה.

מקור: blog.google

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן