טרגטת
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • וידאו
  • פודקאסט
  • מאמרים
  • יצירת קשר
  • אודות
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • וידאו
  • פודקאסט
  • מאמרים
  • יצירת קשר ושת"פ
  • אודות
ראשי » חדשות שיווק דיגיטלי » טרגטת ניוז לשבוע 19-05-2019: רעידת אדמה בפייסבוק – תאפשר למשתמשים להסיר את עצמם מכל פרסומי הריטרגטינג

אין זמן לקרוא? שימו את הפודקאסט ברקע:

להאזנה באייטיונס:

טרגטת ניוז - להאזנה באפל פודקאסטס

להאזנה בסאונדקלאוד:

להאזנה בספוטיפיי:

להאזנה בגוגל פודקאסטס:

גוגל פודקאסטס לוגו

פייסבוק תאפשר למשתמשים להסיר את עצמם מכל פרסומי הריטרגטינג:

רעידת אדמה בעולם הפרסום, פייסבוק הודיע כי משתמשים יוכלו לחסום את היסטוריית הביקורים שלהם באתרים בהם מוטמע פיקסל של פייסבוק בפני מפרסמים שירצו לטרגט אותם על סמך הביקור באתר.

האפשרות הזאת צפויה להיפתח במחצית השניה של 2019, ופייסבוק הודיעה למפרסמים להיערך לאפשרות שפוטנציאל החשיפה בקמפיינים מסוג ריטרגטינג יקטן. כמו כן, גם הרכבת קהלי לוקאלייק תפגע היות ומשתמשים שיבקשו מפייסבוק לחסום את הדאטה שלהם בפני מפרסמים לא יוכלו לשמש כסורס ליצירת לוקאלייק.

מקור: facebook.com

 

גוגל מכריזה על פורמטים חדשים למודעות גוגל אדס ועוד שורה של חידושים:

במסגרת ועידת הגוגל מרקטינג לייב, גוגל הציגה פורמטים חדשים שעתידים להיכנס לחשבונות הגוגל אדס:

פורמט גלרייה
בדומה לקרוסלה של פייסבוק, פורמט הגלרייה למודעות החיפוש יאפשר למפרסמים להציג את המוצרים שלהם בתוך תוצאות החיפוש.

מודעות וטרינה
לפי גוגל Showcase Shopping Ads, פורמט חדש עבור קמפיינים של גוגל שופינג, בהן יפתח מאין מינסייט עם מספר מוצרים להצגה.

מודעות ניוז פיד
גוגל אומרים שיאפשרו להציג באפליקציית החיפוש שלהם הנקראת Discovery Feed ובעבר נקראה גם Google Feed. המודעות האלה לא יהיו חלק מקמפיין חיפוש, אלא יופעלו כחלק מסוג חדש של קמפיין שיקרא Discovery קמפיין ויהיה מבוסס קהלים בדומה לפרסום ב-GDN.

כמו כן, יוטיוב בודקת כלי חדש שיאפשר ליצור באופן אוטומטי מודעות וידאו שונות של 6 שניות הנקראים Bumper Ads מתוך מודעות וידאו ארוכות יותר. הכלי שיקרא Bumper Machine מתאים גם לסוכנויות פרסום וגם לברנדים גדולים שמפרסמים במערכות הפרסום של יוטיוב בעצמם. הפיצ'ר סורק את מודעת הוידאו ויודע למצוא את המקומות בהן יש הנעה לפעולה, לוגו החברה וכדומה וכך בסופו של דבר הוא מצליח ליצור ווריאציות שונות של 6 שניות של מודעות הוידאו.

בנוגע לנושא הפרטיות, גוגל, בדומה לפייסבוק, מזהירה מפרסמים מכך שבעתיד הקרוב יהיה זמין עבורם פחות דאטה לבניית קהלים, אופטימיזציית קמפיינים, ומעקב המרות. גולת הכותרת היא השידרוג הצפוי של דפדפן הכרום שיאפשר למשתמשים בקלות לחסום את הפרטים שלהם בפני פיקסלים וקוקיז האוספים מידע לצרכי שיווק.

והחידוש הנוסף והאחרון מגוגל הוא כלי תכנון ביצועים חדש שיקרא Performance Planner.
לפי המחקר של גוגל, מפרסמים שהשתמשו בכלי במסגרת גרסת הביטא שלו ראו עליה של 43% בכמות ההמרות.
מתכנן הביצועים יאפשר לתכנן ביעילות את התקציב הנכון לקמפיינים, יציג ויאפשר לנתח תחזיות ביצועים על בסיס תקציבים שונים ולפי יעדי CPA שונים.

מקור: searchenginejournal.com

 

פייסבוק תגביל משתמשים המעוניינים לעלות לשידור חי

משתמשים אשר לא עומדים בחוקים של פייסבוק, כולל משתמשים פרטיים וארגונים, לא יורשו לעלות לשידורים חיים ברשת החברתית. מהיום, פייסבוק תפעיל מדיניות של "one stike" ומעכשיו כל מי שיפר את כללי המדיניות הנוקשים ביותר יקבלו עונש של 30 יום בהם אותם משתמשים לא יוכלו לעלות לשידור לייב בכלל.

מקור: newsroom.fb.com

 

מיילצ'יפ משיקה פלטפורמת שיווק חדשה לעסקים קטנים

מיילצ'יפ, פלטפורמת הניוזלטרים הפופולאריות ביותר בעולם, משיקה פלטפורמת שיווק חדשה המותאמת לעסקים קטנים. הפלטפורמה החדשה כוללת בין היתר אפשרות ליצירת דפי נחיתה וטפסי הרשמה, אפשרות ליצור קמפיינים לסושיאל מדיה, להעלות פוסטים לפייסבוק ולאינסטגרם, אוטומציות, פרסולניזציה, בדיקות a/b, דוחות אנלטיקה, אינטגרציות שונות ועוד מספר רב של פיצ'רים. מדובר כאן בשינוי אסטרגטי של החברה שרוצה להציע סוג של פלטפורמת שיווק all in one מבלי הצורך שעסקים ישתמשו בשירותים נוספים.

מקור: mailchimp.com

 

54% אחוזים יקנו מוצר בעקבות שמיעת פודקאסט

מחקר חדש מצא כי יש סיכוי גבוה מאוד שתקנו מוצרים שמפרסמים בפודקאסטים מחקר חדש של חברת אדיסון מצא כי יש סיכוי של 54 אחוזים שתקנו מוצר מברנד שמפרסם בפודקאסטים. כמו-כן, 90 אחוזים מהנסקרים טענו כי הם מאזינים לפודקאסטים כאשר הם נמצאים בבית ובנוסף 70 אחוזים ענו כי הן מאזינים לפודקאסטים ולא מבצעים פעולה אחרת בו זמנית.

מקור: edisonresearch.com

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו לקהילת הפייסבוק הרשמית
הניוזלטר שיחזיק אתכם מעודכנים

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

תן לנו לייק
‎טרגטת‎
תגיות
ASO facebook facebook news google google ads google my business google news instagram instagram news Ios linkedin linkedin news SEO snapchat tiktok news youtube youtube news אינסטגרם אפל גוגל גוגל אדס גוגל מיי ביזנס ווטסאפ חדשות אינסטגרם חדשות גוגל חדשות הווטסאפ חדשות הפייסבוק חדשות טיקטוק חדשות יוטיוב חדשות לינקדאין חדשות פייסבוק טוויטר טיקטוק טרגטותו יוטיוב לינקדאין מובייל מסנג'ר מקצועני שיווק דיגיטלי סנאפצ'אט פייסבוק קידום אתרים ראשי שיווק שיווק דיגיטלי
יצירת קשר ושת"פ
אודות הטרגטת

אתר חדשות שיווק ומרחב תוכן קהילתי עבור מקצועני השיווק ואנשי הדיגיטל בישראל. הפרויקט הוקם בשלהי שנת 2017 במטרה לעזור לאנשי שיווק לשפר יכולות מקצועיות ולהישאר מעודכנים בכל החידושים בתחום.

לטרגטת קהילת פייסבוק עם אלפי מקצועני שיווק. כמו כן, אתר הטרגטת מהווה פלטפורמת תוכן, מידע וחדשות עבור מקצועני שיווק דיגיטלי במגוון נושאים, כגון: שיווק ופרסום באינטרנט, טכנולוגיות שיווקיות, קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, ועוד.

חפשו בטרגטת
קטגוריות
  • אימייל מרקטינג
  • אסטרטגיה
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • טרגטותו
  • טרגטת ניוז
  • טרגטת סטרים
  • ידיעות ועדכונים
  • יחסי ציבור
  • מאמרים
  • מדריכים
  • סושיאל – שיווק ברשתות חברתיות
  • סיכום שבועי
  • עיצוב
  • פודקאסט
  • פרסום בפייסבוק
  • קידום אתרים
  • שיווק וקידום אפליקציות
  • תוכן
כל הזכויות שמורות לטרגטת, 2021
מדיניות פרטיות | תנאי שימוש באתר | הצהרת נגישות
גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס