טרגטת
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • וידאו
  • פודקאסט
  • מאמרים
  • יצירת קשר
  • אודות
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • וידאו
  • פודקאסט
  • מאמרים
  • יצירת קשר ושת"פ
  • אודות
ראשי » חדשות שיווק דיגיטלי » טרגטת ניוז 10-06-2019‎: גוגל מכריזה על עדכון ליבה נרחב למנוע החיפוש שלה, בזמן שאמזון מאיימת עליה דרך רכישת חברה ישראלית.

אין זמן לקרוא? שימו את הפודקאסט ברקע:

להאזנה באייטיונס:

טרגטת ניוז - להאזנה באפל פודקאסטס

להאזנה בסאונדקלאוד:

להאזנה בספוטיפיי:

 

ברנדד קונטנט אדס מגיע לאינסטגרם:

מפרסמים יוכלו לקבל פוסטים של משפיענים בהם מקודם המוצר שלהם, ולפרסם אותם עצמאית במערכת הפרסום. אופציה שכבר קיימת בפייסבוק כמה שנים. עד היום משפיענים שקיבלו תשלום תמורת חשיפת מותגים בפרופיל האינסטגרם התבקשו לדווח על כך לאינטסגרם ולתייג את הפוסט כ-Branded Content.

תיוג זה היה גלוי למשתמשים ושימש כגילוי נאות שהמשפיען קיבל תשלום על הפוסט. וכעת, אינסטגרם תאפשר למותגים לקחת את הפוסט ולקדם אותו במערכת הפרסום ישירות מהאדס מנג'ר שלהם.

מקור: business.instagram.com

 

פייסבוק משדרגת את כלי עריכת הוידאו באדס מנג'ר:
יכולות חדשות ומשמעותיות נוספו לכלי עריכת הוידאו באדס מנג'ר של פייסבוק. בין הפיצ'רים החדשים ניתן למצוא: שינוי גודל – שיאפשר לקחת וידאו בפורמט מאוזן או ריבועי, ולערוך אותו כך שיתאים לפורמט האנכי של הסטוריס, כל זאת תוך שניות.

אפשרות לשמור טיוטות של סרטונים שעריכתם טרם הסתיימה. וכמו כן, נוספו טמפלייטים חדשים ליצירת סרטונים מאפס, סטיקרים וסוגי פונטים חדשים.

מקור: facebook.com

 

גוגל מאפשרת עתה לטרגט מודעות חיפוש ודיספליי לפי מיקום הימצאות נפוץ:
עד לאחרונה, אפשרויות הטירגוט הגאוגרפיות של גוגל הכילו 2 אופציות – האופציה הראשונה היא להציג מודעות לאנשים שנמצאים כעת באזור מסויים והאופציה השנייה היא להציג מודעות לאנשים שנמצאים באזור מסויים או מתעניינים באזור זה.

למשל, אם חיפשתם מלון בניו-יורק מתוך בית קפה בפתח תקווה, אז לפי אופציית הטירגוט השניה הייתם רואים מודעה. מה שנפל בין הכסאות, זה האפשרות לטרגט אנשים שמגיעים לעיתים תכופות לאזור כלשהו שרחוק מביתם, למשל לעבודה או לעסקים.

במקרה כזה, אם רציתם למשל לפרסם שירותי אינסטלציה לאדם שגר בעיר מסוימת ועובד בעיר אחרת, הבנאדם הזה לא היה יכול להיחשף למודעה שלכם בעודו נמצא בעבודה.

כמובן שבמדינה קטנה כמו ישראל זה בא לידיי ביטוי הרבה פחות, אבל במדינות גדולות יש לכך משמעות. בפייסבוק הפתרון הזה קיים כבר כמה שנים, וכעת דיווחים של משתמשי גוגל אדס מראים שהפיצ'ר הזה נפתח לכולם או לכמעט כולם, נכון להיום ללא התייחסות רשמית של גוגל לעניין.

מקור: searchengineland.com

 

גוגל מכריזה על עדכון ליבה נרחב למנוע החיפוש שלה

ההודעה הרשמית של גוגל בנוגע לעדכון הליבה למנוע החיפוש שלה הגיעה דרך ציוץ בחשבון הרשמי של גוגל בו היא הודיעה שהעדכון יכנס לתוקף בהדרגה החל מה-2.6.19.

גוגל מייעצת לבעלי אתרים שאין צורך לשפר או לתקן משהו נקודתי שכן מדובר בעדכון ליבה כללי. הסיבה לכך היא שכאשר מדובר בעדכוני ליבה, אין התייחסות לנושאים הקשורים לתוכן או לספאם, אלא לשיפור הרלוונטיות של מנוע החיפוש.

באופן כללי, עדכונים מסוגים אלה נוגעים לשיפור האופן שבו גוגל מבינה שאילתות חיפוש, כאשר המטרה המרכזית של העדכון הוא לשפר את האופן בו גוגל מבין דפי אינטרנט, זאת בכדי לספק תוצאות רלוונטיות יותר.

מקור: searchenginejournal.com

 

ההכנסות מפרסום בפודקאסטים גדלו ב-53% ב-2018 לסכום של 479 מיליון דולר
מפרסמים בארה"ב השקיעו 479 מיליון דולר על מודעות פודקאסטים ב-2018, עלייה של 53% לעומת 314 מיליון דולר בשנה הקודמת, כך עולה ממחקר שנערך על ידי IAB ו- PwC. הדו"ח גם צופה כי ההכנסות בשוק הפודקאסטים בארה"ב יגיעו ב-2021 ליותר ממיליארד דולר. עוד עולה מהדו"ח כי מודעות המופקות על ידי הפודקאסט עצמו תופסות ⅔ מסך המודעות כאשר השליש האחרון קשור למודעות שהמפרסמים עצמם מכינים מראש.

מקור: iab.com

 

אמזון פולשת לטריטוריה של גוגל
ורוכשת את פעילות הפרסום של סייזמק הישראלית, במטרה למשוך תקציבי פרסום של מותגי ענק מתוך גוגל. סייזמק היא פלטפורמה לניהול רכש מדייה ופרסנוליזציה של קריאייטיב שעובדת עם מותגי ענק, מאחר וסייזמק מעבירה להם דאטה הרבה יותר איכותי אודות היוזרים בהשוואה למה שגוגל מעבירה למפרסמים דרך ה-Google Ad Manager (לשעבר double click).

הדאטה הזה, ביחד עם הנתונים שיגיעו מאמזון עצמה, צפוי ליצור יתרון בשוק לפלטפורמת הפרסום של אמזון שתאפשר מדידה ואנליזה מדוייקת יותר של ביצועי קמפיינים, טירגוט מתקדם יותר, וגם ייחוס (attribution) אמין יותר בין ערוצי פרסום השונים.

מקור: adexchanger.com

 

טוויטר משחררת פיצ'ר חדש שכל מנהל מדיה חלם על היום
הפיצ'ר יאפשר למשתמשי הפלטפורמה להחליף בין חשבונות טוויטר שונים מבלי הצורך לצאת מהפלטפורמה ולהתחבר מחדש. בינתיים הפיצ'ר הזה זמין רק לגרסת הדסקטופ וככל הנראה בעתיד הפיצ'ר יגיע גם לאפליקציית המובייל.

מקור: socialmediatoday.com

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו לקהילת הפייסבוק הרשמית
הניוזלטר שיחזיק אתכם מעודכנים

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

תן לנו לייק
‎טרגטת‎
תגיות
ASO facebook facebook news google google ads google my business google news instagram instagram news Ios linkedin linkedin news SEO snapchat tiktok news youtube youtube news אינסטגרם אפל גוגל גוגל אדס גוגל מיי ביזנס ווטסאפ חדשות אינסטגרם חדשות גוגל חדשות הווטסאפ חדשות הפייסבוק חדשות טיקטוק חדשות יוטיוב חדשות לינקדאין חדשות פייסבוק טוויטר טיקטוק טרגטותו יוטיוב לינקדאין מובייל מסנג'ר מקצועני שיווק דיגיטלי סנאפצ'אט פייסבוק קידום אתרים ראשי שיווק שיווק דיגיטלי
יצירת קשר ושת"פ
אודות הטרגטת

אתר חדשות שיווק ומרחב תוכן קהילתי עבור מקצועני השיווק ואנשי הדיגיטל בישראל. הפרויקט הוקם בשלהי שנת 2017 במטרה לעזור לאנשי שיווק לשפר יכולות מקצועיות ולהישאר מעודכנים בכל החידושים בתחום.

לטרגטת קהילת פייסבוק עם אלפי מקצועני שיווק. כמו כן, אתר הטרגטת מהווה פלטפורמת תוכן, מידע וחדשות עבור מקצועני שיווק דיגיטלי במגוון נושאים, כגון: שיווק ופרסום באינטרנט, טכנולוגיות שיווקיות, קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, ועוד.

חפשו בטרגטת
קטגוריות
  • אימייל מרקטינג
  • אסטרטגיה
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • טרגטותו
  • טרגטת ניוז
  • טרגטת סטרים
  • ידיעות ועדכונים
  • יחסי ציבור
  • מאמרים
  • מדריכים
  • סושיאל – שיווק ברשתות חברתיות
  • סיכום שבועי
  • עיצוב
  • פודקאסט
  • פרסום בפייסבוק
  • קידום אתרים
  • שיווק וקידום אפליקציות
  • תוכן
כל הזכויות שמורות לטרגטת, 2021
מדיניות פרטיות | תנאי שימוש באתר | הצהרת נגישות
גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס