טרגטת
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • וידאו
  • פודקאסט
  • מאמרים
  • יצירת קשר
  • אודות
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • וידאו
  • פודקאסט
  • מאמרים
  • יצירת קשר ושת"פ
  • אודות
ראשי » חדשות שיווק דיגיטלי » טרגטת ניוז לשבוע 05-05-2019: נפרדים מבינג אדס וכל מה שאסור לאיש שיווק לפספס מהוועידה השנתית של פייסבוק

אין זמן לקרוא? שימו את הפודקאסט ברקע:

להאזנה באייטיונס:
טרגטת ניוז - להאזנה באפל פודקאסטס

להאזנה בסאונדקלאוד:


להאזנה בספוטיפיי:

פלטפורמת יצירת פייסבוק מסנג'ר בוטים – מאניצ'אט, מגייסת 18 מיליון דולר בסבב A

אם בניתם צ'אטבוט בפייסבוק, רוב הסיכויים הם שעשיתם זאת באמצעות אחת משתי הפלטפורמות הפופלריות ביותר בישראל – צ'אטפיול או מאניצ'אט. קרן ההשקעות האמריקאית שהובילה את הגיוס היא Bessemer. בהודעה לאתר טקראנץ', אמר איתן קורצייל, אחד השותפים הבכירים בקרן, כי הבחירה להשקיע במאניצ'אט נבעה מתוך אמונה שסגנון ההתקשרות הפרסונלי יחליף את ההתקשרות לצרכים שיווקיים דרך האימייל.

מקור: techcrunch.com

בדיווח הרבעוני למשקיעים, שריל סנדברג, מספר 2 בפייסבוק, חשפה שכמות המשתמשים בפייסבוק סטרויס עלתה ל-500 מיליון

אם אתם שואלים את עצמכם איך מודדים את המספר הזה, אז המספר הזה בעצם מייצג את כמות האנשים שהשמתשמו בסטוריס (שימוש נחשב יצירה או צפייה) לפחות פעם אחת ביום במשך 30 יום. אחת הבעיות שנבעו מהצמיחה המהירה היא למעשה ירידה ברווחיות של פייסבוק, שכן מפרסמים מאמצים את הפורמט הזה במהירות ומרבים לפרסם בו על חשבון פרסומות בפיד. מאחר שפרסומות בסטוריס זולות יותר לעומת פרסומות בפיד, סה"כ השיפור בהכנסות מפרסומות של פייסבוק בממוצע ליוזר היה איטי יותר ברבעון האחרון, כתוצאה מכך בהשוואה לרבעון השלישי ב-2018 אף נרשמה ירידה במדד זה.

מקור: תמלול המצגת של פייסבוק למשקיעים

בינג אדס לא עוד, מעתה אמרו Microsoft Advertising

בינג הוא מנוע החיפוש שנבנה ע"י חברת מייקרוסופט והתבסס על מנוע החיפוש של MSN. בשנת 2009 מנוע החיפוש עבר מיתוג מחדש ומאז נקרא Bing. עוד בטרם המיתוג מחדש, מערכת הפרסום של מנוע החיפוש של מיקרוסופט נקראה Ad Center ודרכה ניתן היה לפרסם בתוצאות החיפוש של MSN וגם של Yahoo.

בשנת 2009 הושק המותג בינג, והחל משנת 2012 ה Ad Center החל להיקרא Bing Ads. האתגר המרכזי של בינג היה נתח השוק הנמוך של מנוע החיפוש, שלפי אומדנים מסויימים מהווה פחות מ-10% משוק מנועי החיפוש בארה"ב, ואף פחות מכך בחישוב גלובלי.

כדי להתמודד עם כך, מייקרוסופט חיפשה כל הזמן שותפויות עם אתרים ושירותים גדולים במטרה להפוך את בינג למנוע החיפוש שמוגדר באפשרות ברירת המחדל של האתר או השירות. אחד המקרים הידועים הוא שיתוף הפעולה עם פייסבוק בין השנים 2013-2014 במהלכם חיפושים בפייסבוק הציגו את תוצאות החיפוש של בינג.

בסופו של דבר שותפות כזאת נחתמה עם AOL ב-2015 שבמסגרתה קיבלה AOL את השליטה על עסקי הפרסום של בינג אדס במספר מדינות גדולות ביניהן ארה"ב, בריטניה, ברזיל, קנדה ועוד.

מקור: microsoft.com

גוגל בוחנת אפשרות להוסיף פיצ'רים בתשלום לגוגל מיי ביזנס

משתמשים אמריקאים מדווחים כי קיבלו סקר של גוגל בו הם נשאלו ונתבקשו להביע את דעתם בנוגע למספר שאלות מוכנות לשלם על פיצ'רים חדשים במידה ויתווספו לגוגל מיי ביזנס.

בין הפיצ'רים שאפשרי שיוצעו בתשלום ועליהם גוגל שואלת בסקר ניתן למצוא: תמיכת שירות לקוחות של גוגל, כפתור "Book" להזמנת מקום/שירות בבית העסק, ניטור ומדידת שיחות טלפון, מענה אוטומטי בסגנון צ'אטבוט, לידים בחשבון מיי ביזנס של מתחרים, הסרת פרסומות מפרופיל המיי ביזנס, ואפשרות להעלאת וידאו לפרופיל המיי ביזנס.

מקור: twitter.com

לינקדאין עשויה לאפשר להוסיף סקשן של שירותים לפרופילים

הבלוגרית ג'יין וונג מדווחת שבפרופילים מסויימים נפתחה האפשרות להוסיף רשימה של השירותים שהינכם מציעים. דבר שעשוי לעזור מאוד לפרילנסרים ונותני שירותים להגיע ללקוחות דרך הלינקדאין. כמו כן, פיצ'ר כזה עשוי להשתחרר ביחד עם פיצ'ר נוסף שיאפשר לחפש נותני שירותים, עליו וונג דיווחה במרץ האחרון.

מקור: twitter.com

וועידת ה-F8 של פייסבוק

וואטסאפ ו-וואטסאפ לעסקים משתדרגות עם פיצ'רים מעניינים במיוחד

במסגרת אירוע הדגל של פייסבוק, ה-F8, פייסבוק הציגה בכוונתה לשחרר בעתיד הקרוב פיצ'רים חדשים לוואטספ. בקרוב וואטספ תאפשר למשתמשיה להעביר כספים למשתמשים אחרים דרך הפלטפורמה באופן מאובטח ובאמצעות מערכת תשלומים חדשה. בנוסף, וואטספ ביזנס תשדתרג גם היא עם פיצ'ר שיקרא whatsup product catalogs היאפשר לבעלי עסקים למכור את המוצרים שלהם ישירות מתוך הפלטפורמה.

הפייסבוק מסנג'ר מקבל פיצ'רים שיווקיים חדשים

ב-F8 פייסבוק הכריזה על כמה תוספות חדשות שעתידות לשפר את היכולת השיווקית של הפייסבוק מסנג'ר. התוספת הראשונה היא הוספת טפסי לידים מובנים לתוך המסנג'ר. אחת הבעיות באיסוף לידים דרך הצ'אטבוט בהשוואה לטופס הלידים הרגיל, הוא שהצ'אטבוט הקשה על היכולת לאסוף ולנתח תשובות פתוחות.

כעת פייסבוק מתכוונים להוסיף כמה טמפלייטים של טפסי לידים מובנים שאפשר יהיה להציג בתוך הצ'אטבוט, והם יאפשרו מילוי אוטומטי של הפרטים ע"י המשתמש על בסיס המידע שיש לפייסבוק. חידוש נוסף שעשוי להפוך את איסוף הלידים דרך המסנג'ר לעדיף על פני טפסי הלידים הרגילים, הוא האפשרות לתזכר משתמשים שלא השלימו את תהליך השארת הפרטים, במקרה כזה המשתמש יקבל הודעה מהמסנג'ר שתזכיר לו להשלים את הטופס.

בנוסף לכך, היו עוד מספר הכרזות חשובות מהוועידה של פייסבוק. הנה המרכזיות שבהן:

  • עיצוב חדש לממשק הדסקטופ שנראה מאוד דומה לאפליקציה היות והוא מבוסס טאבים כאשר הטאב הראשי זה הפיד, כמו-כן, יהיו גם טאבים של קבוצות, מרקטפלייס ושל וידאו.
  • גם אפליקציית המובייל עובדרת מתיחת פנים עם עיצוב חדש ושימוש בגוונים חדשים.
  • קבוצות פייסבוק יקבלו כלים ייעודים לפי מהות הקבוצה. למשל, קבוצות לגיוס עובדים יקבלו כלי שיאפשר להם להגיש מועמדות ולפרסם משרה. קבוצות גיימינג יקבלו פיצ'ר לניהול צ'אט בתוך הקבוצה. כמו-כן, קבוצות קניה ומכירה יקבלו פיצ'ר שיאפשר לבצע הזמנות מתוך שידור פייסבוק לייב.
  • פייסבוק דייטינג: המוצר חדש של פייסבוק יפתח לעוד 14 מדינות חדשות (כרגע פתוח למטרות בדיקה ב-5 מדינות).
  • טאב חדש לאיוונטים שיציג את המיטאפים שנמצאים בסביבתנו.


מקור: ההכרזה המלאה ביוטיוב

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו לקהילת הפייסבוק הרשמית
הניוזלטר שיחזיק אתכם מעודכנים

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

תן לנו לייק
‎טרגטת‎
תגיות
ASO facebook facebook news google google ads google my business google news instagram instagram news Ios linkedin linkedin news SEO snapchat tiktok news youtube youtube news אינסטגרם אפל גוגל גוגל אדס גוגל מיי ביזנס ווטסאפ חדשות אינסטגרם חדשות גוגל חדשות הווטסאפ חדשות הפייסבוק חדשות טיקטוק חדשות יוטיוב חדשות לינקדאין חדשות פייסבוק טוויטר טיקטוק טרגטותו יוטיוב לינקדאין מובייל מסנג'ר מקצועני שיווק דיגיטלי סנאפצ'אט פייסבוק קידום אתרים ראשי שיווק שיווק דיגיטלי
יצירת קשר ושת"פ
אודות הטרגטת

אתר חדשות שיווק ומרחב תוכן קהילתי עבור מקצועני השיווק ואנשי הדיגיטל בישראל. הפרויקט הוקם בשלהי שנת 2017 במטרה לעזור לאנשי שיווק לשפר יכולות מקצועיות ולהישאר מעודכנים בכל החידושים בתחום.

לטרגטת קהילת פייסבוק עם אלפי מקצועני שיווק. כמו כן, אתר הטרגטת מהווה פלטפורמת תוכן, מידע וחדשות עבור מקצועני שיווק דיגיטלי במגוון נושאים, כגון: שיווק ופרסום באינטרנט, טכנולוגיות שיווקיות, קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, ועוד.

חפשו בטרגטת
קטגוריות
  • אימייל מרקטינג
  • אסטרטגיה
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • טרגטותו
  • טרגטת ניוז
  • טרגטת סטרים
  • ידיעות ועדכונים
  • יחסי ציבור
  • מאמרים
  • מדריכים
  • סושיאל – שיווק ברשתות חברתיות
  • סיכום שבועי
  • עיצוב
  • פודקאסט
  • פרסום בפייסבוק
  • קידום אתרים
  • שיווק וקידום אפליקציות
  • תוכן
כל הזכויות שמורות לטרגטת, 2021
מדיניות פרטיות | תנאי שימוש באתר | הצהרת נגישות
גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס