טרגטת
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • וידאו
  • פודקאסט
  • מאמרים
  • יצירת קשר
  • אודות
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • וידאו
  • פודקאסט
  • מאמרים
  • יצירת קשר ושת"פ
  • אודות
ראשי » חדשות שיווק דיגיטלי » טרגטת ניוז לשבוע 02-06-2019: לראשונה גוגל תאפשר לבצע הזמנות משלוחי אוכל ממסעדות מתוך דף תוצאות החיפוש

אין זמן לקרוא? שימו את הפודקאסט ברקע:

להאזנה באייטיונס:

טרגטת ניוז - להאזנה באפל פודקאסטס

להאזנה בסאונדקלאוד:

להאזנה בספוטיפיי:

לראשונה גוגל תאפשר לבצע הזמנות משלוחי אוכל ממסעדות מתוך דף תוצאות החיפוש:

האפשרות הזאת נפתחה למשתמשי גוגל בארה"ב בשבוע האחרון. כרגע ניתן לבצע הזמנות מתוך תוצאות החיפוש, מתוך הגוגל אסיסטנט, ומתוך גוגל מפס.
ההזמנה אינה מתבצעת ישירות מהמסעדות, אלא בעזרת מתווכים מורשים. בארה"ב המתווכים הללו הן למעשה חברות משלוחים גדולות דוגמת Doordash, delivery.com, Slice ועוד

מקור: blog.google

 

פייסבוק מגדילה את היצע ה-Rewarded Ads:

הפלייסמנט החדש שנקרא Rewarded Ads נכנס לאחרונה לאדס מנג'ר, והוא מציג מודעות מסוג וידאו בתוך אפליקציות משחקים. השוני בפלייסמנט הזה הוא שהיוזר שצופה במודעת הוידאו למעשה מחוייב לצפות בה ולעיתים אף להקליק עליה על מנת להמשיך לשחק או להתקדם במשחק.

זה יוצר חשיפות מאוד זולות, כי ההיצע גובר על הביקוש, כמו כן גם יחס ההקלקה יהיה גבוה והעלות לקליק נמוכה, אך מבחינת המרות איכותיות עשויה להיות בעיה, שכן היוזר לא בהכרח מתעניין במוצר, אלא צופה במודעה ומקליק עליה בעל כורחו.

עם זאת, לעיתים זה כן ייצר ביצועים טובים, למשל אם מה שמפרסמים הוא גם אפליקציית משחקים. אך ברוב המקרים יהיה מדובר ב-user value נמוך.
מאחר והפלייסמנט הזה מופעל כברירת מחדל, מומלץ לבדוק את ביצועיו במערכת הדוחות ולעצור אותו במידת הצורך.

מקור: facebook.com

 

לינקדאין מודיעה על כוונתה לרכוש את פלטפורמת האנליטיקס והפרסונליזציה Drawbridge:

בהמשך למאמצים של לינקדאין לשפר את יכולות הטירגוט של המערכת, שדיווחנו עליהם כאן בחודשים האחרונים, לינקדאין קוראת תיגר על פייסבוק ו-גוגל בעזרת רכישת חברת Drawbridge שפיתחה טכנולוגיה חדשנית לפילוח קהלי יעד, הגשת מודעות פרסונוליות, ומיפוי תהליכי רכישה.

הכנסות לינקדאין מפרסום וממוצרי הפרימיום שלה קפצו בשנה האחרונה ב-46% אחוזים. כמו כן, השתפר מאוד המיצוב של לינקדאין בעיני אנשי שיווק מעולם ה-B2B, כאשר בסקר מטעמה טענה לינקדאין כי 78% אחוז מאנשי השיווק המוסדי מדרגים את לינקדאין כרשת החברתית האפקטיבית ביותר להשגת יעדיהם האירגוניים.

Drawbridge הוקמה בשנת 2011 בקליפורניה ע"י מהנדסת לשעבר בחברת גוגל, וגייסה עד כה כ-$70 מיליון דולרים. בחברה עובדים כ-100 אנשים, רובם מהנדסים.

בכירים בתעשיית ההייטק טוענים כי כוח האדם האיכותי של החברה היה אחת הסיבות המרכזיות להחלטה ללרכוש את החברה, שכן על מנת להשתמש בטכנולוגיה, לינקדאין יכלה פשוט להיות לקוחה של Drawbridge.

מקור: business.linkedin.com

 

פייסבוק תפסיק לתגמל עובדים בעבור מכירת קמפיינים פוליטיים:

העיתון האמריקאי The Wall Street Journal מדווח שפייסבוק הודיעה לעובדים במחלקת המכירות והשירות למפרסמים, שהיא לא תעניק יותר עמלות מכירה ובונוסים על השגת תקציבי פרסום למסעות פרסום בעלי תוכן פוליטי. המידע הגיע מעובד לשעבר בפייסבוק, ופייסבוק עצמה לא התייחסה לידיעה.

לפי דברי העובד לשעבר ל-Wall Street Journal פייסבוק הבטיחה להעלות את שכר הבסיס כפיצוי לפגיעה בפוטנציאל ההכנסה מעמלות מכירה.
ככל הנראה זהו עוד צעד מניעתי שפייסבוק נוקטת בשנים האחרונות בעקבות הסקנדלים הרבים סביב מערכות הבחירות בארה"ב, הפייק ניוז, ופרשת קיימברידג' אנליטיקה.

מקור: wsj.com

 

פייסבוק הצליחה לבלום את הירידה ב-engagement של המשתמשים שהחלה ב-2017:

ה-engagement נמדד בזמן הממוצע היומי למשתמש בפלטפורמה. מחקר של emaketer מוצא כי המדד הזה החל לרדת ב-2017 מ-41 דקות ליום עד ל-38 דקות בלבד ב-2018.

אולם ב-2019 הירידה הזו נבלמה והמדד נשאר בעינו. מצבה של אינסטגרם לעומת זאת, נראה הרבה יותר מבטיח וב-2019 היא עלתה ל-27 דקות ביום בהשוואה ל-26 דקות ב-2018 כאשר ב-2016 הממוצע של אינסטגרם עמד על 24 דקות בלבד.

כמו כן, המחקר מנבא את ה-engagement לשנים 2020-2021 כאשר ה-engagement בפייסבוק צפוי לרדת מעט ל-37 דקות ביום. ה-engagement באינסטגרם לעומת זאת צפויה לעלות ל-29 דקות ביום.

מקור: emarketer.com

 

גוגל משפרת את שירות הזמנת המלונות שלה ומתחדשת בפיצ'ר חדש ומעניין:

גוגל ממשיכה לשפר את שירות הזמנת המלונות שלה ומראה למשתמשים את המחירים ואת זמינות המלונות היישר בתוצאות החיפוש. מעכשיו תוכלו לראות בתוצאות החיפוש את ממוצע המחירים לחדר בבתי המלון ולראות את הממוצע אפילו לכמה שבועות קדימה כולל אפשרות להזין בקלות תאריכים רלוונטים ולבדוק את זמינות המלון.

על פי הדובר של גוגל, "המחקר שלנו הראה שהנוסעים מחפשים בעיקר מידע על מחירים וזמינות בעת חיפוש מלון. כדי להפוך את חוויית החיפוש של המלון שלנו ליעילה יותר עבור מטיילים וכדי לקשר אותם טוב יותר עם ספקי נסיעות, אנו מציגים מידע נוסף על מחיר וזמינות בדף תוצאות החיפוש ".

מקור: searchengineland.com

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו לקהילת הפייסבוק הרשמית
הניוזלטר שיחזיק אתכם מעודכנים

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

תן לנו לייק
‎טרגטת‎
תגיות
facebook facebook news google google ads google my business google news instagram instagram news Ios linkedin linkedin news SEO snapchat tiktok news youtube youtube news אינסטגרם אפל גוגל גוגל אדס גוגל מיי ביזנס ווטסאפ חדשות אינסטגרם חדשות גוגל חדשות הווטסאפ חדשות הפייסבוק חדשות טיקטוק חדשות יוטיוב חדשות לינקדאין חדשות פייסבוק טוויטר טיקטוק טרגטותו יוטיוב לינקדאין מובייל מסנג'ר מקצועני שיווק דיגיטלי סנאפצ'אט עיצוב פייסבוק קידום אתרים ראשי שיווק שיווק דיגיטלי
יצירת קשר ושת"פ
אודות הטרגטת

אתר חדשות שיווק ומרחב תוכן קהילתי עבור מקצועני השיווק ואנשי הדיגיטל בישראל. הפרויקט הוקם בשלהי שנת 2017 במטרה לעזור לאנשי שיווק לשפר יכולות מקצועיות ולהישאר מעודכנים בכל החידושים בתחום.

לטרגטת קהילת פייסבוק עם אלפי מקצועני שיווק. כמו כן, אתר הטרגטת מהווה פלטפורמת תוכן, מידע וחדשות עבור מקצועני שיווק דיגיטלי במגוון נושאים, כגון: שיווק ופרסום באינטרנט, טכנולוגיות שיווקיות, קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, ועוד.

חפשו בטרגטת
קטגוריות
  • אימייל מרקטינג
  • אסטרטגיה
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • טרגטותו
  • טרגטת ניוז
  • טרגטת סטרים
  • ידיעות ועדכונים
  • יחסי ציבור
  • מאמרים
  • מדריכים
  • סושיאל – שיווק ברשתות חברתיות
  • סיכום שבועי
  • עיצוב
  • פודקאסט
  • פרסום בפייסבוק
  • קידום אתרים
  • שיווק וקידום אפליקציות
  • תוכן
כל הזכויות שמורות לטרגטת, 2021
מדיניות פרטיות | תנאי שימוש באתר | הצהרת נגישות
גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס