טיקטוק מפרסמת מדריך שנועד לסייע להבנת כלי האנליטיקס שלה

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

המדריך החדש פורסם כחלק מסדרת מדריכים שמפרסמת טיקטוק, שנועדו לדבריה לסייע למשתמשים למקסם את השימוש באפליקציה ולהגיע לקהל רחב יותר של משתמשים.

המדריך כולל סקירה של כלי האנליטיקה שלה וטיפים למשתמשים שמעוניינים לנצל את הכלים באפליקציה בצורה טובה יותר לצרכיהם, על מנת להרחיב את הנוכחות שלהם בטיקטוק. לפי טיקטוק כלי האנליטיקיס מספקים מידע שיסייע לשפר את הביצועים בחשבון, תוך צפיה בתמונה הכוללת של ביצועי הסרטונים המועלים ומאפשרים דרכים נוספות לנהל את נוכחות הטיקטוק עבור עסקים.

כלי האנליטיקס זמינים למשתמשים בעלי חשבון פרו של טיקטוק, אליו ניתן להירשם דרך הפרופיל בפלטפורמה. על מנת להירשם לחשבון פרו, יש להיכנס ללשונית הגדרות ופרטיות בעמוד הפרופיל, לבחור על ניהול חשבון ומעבר לחשבון פרו. לאחר מכן יש לבצע בחירה בין אפשרות של ׳יוצר׳ או ׳עסק׳ בהתאם לצרכי המשתמשים וניתן להתחיל בשימוש.

לאחר ההרשמה לחשבון הפרו ניתן להיכנס לאנליטיקיס דרך הגדרות האפליקציה, בשימוש באפליקציה מהנייד או בגרסה לדסקטופ. בנוסף, בשימוש בגרסת הדסקטופ ניתן אף לייצא את הנתונים לקובץ למחשב.

כלי האנליטיקס של טיקטוק

כלי האנליטיקס מחולק ל-3 חלקים:

  • מבט כולל – מספק סיכום כללי של ביצועי החשבון, כולל כמות צפיות בסרטונים, מספר המשתמשים שעוקבים אחר החשבון ומספר הפעמים שצפו בפרופיל החשבון

  • תוכן – רשימה של התכנים שעלו בחשבון ב-7 הימים האחרונים. בנוסף ניתן לראות את הסרטונים הפופולריים ביותר בחשבון, בעלי קצב הצמיחה המהיר ביותר בכמות הצפיות בשבוע שקדם

  • עוקבים – מציג את כמות העוקבים על מנת לזהות מגמות בגדילת כמות העוקבים. ניתן גם לצפות בכמות הלייקים, תגובות ושיתופים של הסרטונים בחשבון

בנוסף למידע הכללי עבור ביצועי החשבון כולו, ישנו מידע ספציפי עבור כל סרטון שהועלה שמוצג בנפרד, ומפורט בו מספר הצפיות בסרטון, זמן הצפייה הממוצע בו ומידע נוסף הנוגע לחלוקת הצופים בסרטון.

מקור: newsroom.tiktok.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן