טיקטוק מפרסמת מדריך שנועד לסייע להבנת כלי האנליטיקס שלה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

המדריך החדש פורסם כחלק מסדרת מדריכים שמפרסמת טיקטוק, שנועדו לדבריה לסייע למשתמשים למקסם את השימוש באפליקציה ולהגיע לקהל רחב יותר של משתמשים.

המדריך כולל סקירה של כלי האנליטיקה שלה וטיפים למשתמשים שמעוניינים לנצל את הכלים באפליקציה בצורה טובה יותר לצרכיהם, על מנת להרחיב את הנוכחות שלהם בטיקטוק. לפי טיקטוק כלי האנליטיקיס מספקים מידע שיסייע לשפר את הביצועים בחשבון, תוך צפיה בתמונה הכוללת של ביצועי הסרטונים המועלים ומאפשרים דרכים נוספות לנהל את נוכחות הטיקטוק עבור עסקים.

כלי האנליטיקס זמינים למשתמשים בעלי חשבון פרו של טיקטוק, אליו ניתן להירשם דרך הפרופיל בפלטפורמה. על מנת להירשם לחשבון פרו, יש להיכנס ללשונית הגדרות ופרטיות בעמוד הפרופיל, לבחור על ניהול חשבון ומעבר לחשבון פרו. לאחר מכן יש לבצע בחירה בין אפשרות של ׳יוצר׳ או ׳עסק׳ בהתאם לצרכי המשתמשים וניתן להתחיל בשימוש.

לאחר ההרשמה לחשבון הפרו ניתן להיכנס לאנליטיקיס דרך הגדרות האפליקציה, בשימוש באפליקציה מהנייד או בגרסה לדסקטופ. בנוסף, בשימוש בגרסת הדסקטופ ניתן אף לייצא את הנתונים לקובץ למחשב.

כלי האנליטיקס של טיקטוק

כלי האנליטיקס מחולק ל-3 חלקים:

  • מבט כולל – מספק סיכום כללי של ביצועי החשבון, כולל כמות צפיות בסרטונים, מספר המשתמשים שעוקבים אחר החשבון ומספר הפעמים שצפו בפרופיל החשבון

  • תוכן – רשימה של התכנים שעלו בחשבון ב-7 הימים האחרונים. בנוסף ניתן לראות את הסרטונים הפופולריים ביותר בחשבון, בעלי קצב הצמיחה המהיר ביותר בכמות הצפיות בשבוע שקדם

  • עוקבים – מציג את כמות העוקבים על מנת לזהות מגמות בגדילת כמות העוקבים. ניתן גם לצפות בכמות הלייקים, תגובות ושיתופים של הסרטונים בחשבון

בנוסף למידע הכללי עבור ביצועי החשבון כולו, ישנו מידע ספציפי עבור כל סרטון שהועלה שמוצג בנפרד, ומפורט בו מספר הצפיות בסרטון, זמן הצפייה הממוצע בו ומידע נוסף הנוגע לחלוקת הצופים בסרטון.

מקור: newsroom.tiktok.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן