טופס הלידים של גוגל משתדרג עם אופציית webhook ושיתוף בין קמפיינים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

טפסי הלידים המובנים של גוגל, אשר זמינים כעת בקמפיינים מסוג חיפוש, ויוטיוב (דיסקברי + וידאו), עוברים שידרוג.

לפי גוגל, בעקבות פידבק מהמפרסמים, הוחלט להוסיף אופציה לשיתוף הטופס בין סוגים של קמפיינים.

גוגל אדס טופס לידים
טופס לידים, אתר גוגל

את טופס הלידים אשר יש ליצור בתור "תוסף מודעה" (Ad Extension), אפשר כעת לשתף בין סוגים של קמפיינים, במקום לבנות טופס נפרד לכל סוג.

כמו כן, גוגל הוסיפו את האפשרות לאינטגרציה ישירה בין מערכת הפרסום למערכת ה-CRM של המפרסם באמצעות Web-hook. 

בנוסף, קיימת עדיין האפשרות לאינטגרציה דרך מערכת Zapier. או הורדה של רשימת הלידים בקובץ CSV.

נזכיר כי גוגל הודיעה לאחרונה כי במהלך השנה טפסי הלידים יפתחו גם לקמפיינים ברשת הדיספליי (GDN).

טפסי הלידים החדשים מאפשרים מילוי אוטומטי של הפרטים ע"י הגולש בהתאם להגדרות השמורות במכשירו.

גוגל גם הוסיפו שורה של שאלות מובנות שאפשר להוסיף לטפסים בהתאם לסוג ההצעה.

שאלות בטופס לידים מובנה של גוגל אדס

מקור: support.google.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן