טופס הלידים של גוגל משתדרג עם אופציית webhook ושיתוף בין קמפיינים

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

טפסי הלידים המובנים של גוגל, אשר זמינים כעת בקמפיינים מסוג חיפוש, ויוטיוב (דיסקברי + וידאו), עוברים שידרוג.

לפי גוגל, בעקבות פידבק מהמפרסמים, הוחלט להוסיף אופציה לשיתוף הטופס בין סוגים של קמפיינים.

גוגל אדס טופס לידים
טופס לידים, אתר גוגל

את טופס הלידים אשר יש ליצור בתור "תוסף מודעה" (Ad Extension), אפשר כעת לשתף בין סוגים של קמפיינים, במקום לבנות טופס נפרד לכל סוג.

כמו כן, גוגל הוסיפו את האפשרות לאינטגרציה ישירה בין מערכת הפרסום למערכת ה-CRM של המפרסם באמצעות Web-hook. 

בנוסף, קיימת עדיין האפשרות לאינטגרציה דרך מערכת Zapier. או הורדה של רשימת הלידים בקובץ CSV.

נזכיר כי גוגל הודיעה לאחרונה כי במהלך השנה טפסי הלידים יפתחו גם לקמפיינים ברשת הדיספליי (GDN).

טפסי הלידים החדשים מאפשרים מילוי אוטומטי של הפרטים ע"י הגולש בהתאם להגדרות השמורות במכשירו.

גוגל גם הוסיפו שורה של שאלות מובנות שאפשר להוסיף לטפסים בהתאם לסוג ההצעה.

שאלות בטופס לידים מובנה של גוגל אדס

מקור: support.google.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

האם פייסבוק מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה

פייסבוק נעשתה שקופה יותר למשתמשים שלה. האם היא מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה?

פייסבוק שדרגה את אזור הגישה למידע אישי עבור פרופילים אישיים. משתמשי פייסבוק יכולים כעת בקלות להבין מי מטרגטת אותם, למה, ואיך להפסיק זאת. אבל האם פייסבוק משקיעה מספיק מאמצים בשביל להיות שקופה גם לעסקים שמפרסמים בה?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן