טוויטר משיקה את פיצ׳ר ה-Fleets – הסטוריז החדשים שלה, ברחבי העולם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

מוקדם יותר החודש השיקה טוויטר בקרב משתמשים ביפן בלבד את ה-Fleets – פיצ׳ר הסטוריז החדש שלה. עכשיו טוויטר מכריזה על השקה כוללת של הפיצ׳ר ברחבי העולם, לכלל משתמשי אנדרואיד ו-IOS שתקרה כבר בימים הקרובים.

פיצ׳ר ה-Fleets הוא למעשה גרסתה של טוויטר לסטוריז המוכרים לנו מפלטפורמות אחרות. בדומה לתצוגת הסטוריז בשאר הפלטפורמות, גם ה-Fleets שיועלו בטוויטר יופיעו כבועה עם תמונת הפרופיל בראש הפיד וגם הם ייעלמו לאחר 24 שעות.

לפי טוויטר משתמשים רבים מכינים ציוצים וזונחים אותם לפני ההעלאה, משאירים אותם כטיוטה שלעולם לא תראה אור יום, כיוון שנראה שהם חשים שישנו תוכן שהפלטפורמה פומבית מדי או לא מספיק זמנית עבורו. לדברי החברה, באמצעות הפיצ׳ר החדש יוכלו המשתמשים הללו להעלות את הציוצים הפחות מצטיינים שלהם ולהיות רגועים מהמחשבה שייעלמו לאחר יממה ברשת.

https://twitter.com/Twitter/status/1328684389388185600

במסגרת ה-Fleets ניתן להעלות נכון לעכשיו 3 סוגי סטוריז בלבד:

  • טקסט – הסטורי הבסיסי, טקסט פשוט המופיע על גבי רקע צבעוני, מתוך מגוון הצבעים שמציעה טוויטר.

  • שיתוף – שיתוף ציוצים של משתמשים אחרים כסטורי, יופיעו גם הם כטקסט על רקע צבעוני.

  • ויז׳ואל – ניתן לצלם וידיאו ותמונות או לבחור תמונה או וידיאו מתוך גלריית התמונות במכשיר.

טוויטר מציינת גם כי בעתיד הקרוב יתווספו לאפשרויות העריכה ב-Fleets גם אפשרות להוספת סטיקרים ושידורי לייב.

כמו כן, בתחילת חודש יולי השנה, הרבה לפני השקת פיצ׳ר ה-Fleets לכלל המשתמשים, דיווח מאט נבארה כי טוויטר בוחנת אפשרות של הוספת סטוריז משותפים בין שני משתמשים בפלטפורמה, אפשרות שנראה כי תתווסף עבור כלל המשתמשים בעתיד הקרוב, אך עדיין לא ידוע מטוויטר מתי בדיוק.

מקור: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן