טוויטר מרחיבה את השימוש בציוצים קוליים ומכריזה על הקמת צוותי נגישות בחברה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

בחודש יוני השנה הכריזה טוויטר חגיגית כי החלה בבדיקות להוספת פיצ׳ר חדש של ציוצים קוליים, שנפתח תחילה עבור מספר משתמשי IOS מצומצם.

שחרור הפיצ׳ר הוביל לביקורת רבה מצד המשתמשים על התעלמותה של החברה מקהילת כבדי השמיעה והחירשים, כיוון שלא הנגישו את הפיצ׳ר באמצעות כתוביות או תמלול של הציוצים ולמעשה החריגו אנשים בעלי מוגבלויות משימוש בפיצ׳ר.

בעקבות הביקורת פרסמה החברה התנצלות והתחייבה לפעול על מנת להנגיש את הציוצים הקוליים ושאר הפיצ׳רים בפלטפורמה עבור משתמשים בעלי מוגבלויות.

כעת, מכריזה טוויטר כי היא מרחיבה את אפשרות השימוש בפיצ׳ר למשתמשי IOS נוספים, על מנת לבצע בדיקות ולשפר את הפיצ׳ר.

בנוסף היא מודיעה על הקמת הקמת מרכז הנגישות וצוות נגישות לחווית משתמש, שמטרתן לפעולה להנגשת הפלטפורמה שלה למשתמשים בעלי מוגבלויות. טוויטר מסבירה כי הבדיקות שערכה בניסוי הציוצים הקוליים שלה בתחילת הקיץ, גרמו לחברה להבין כי עליה לפעול יותר בתחום הנגישות על מנת להכליל את כלל המשתמשים בפלטפורמה שלה.

לפי טוויטר, מרכז הנגישות יציב מטרות ממשיות להנגשת החברה וישתף פעולה עם קבוצות רלוונטיות שונות על מנת ליצור נגישות בטוויטר. תכנית ההנגשה תכלול מגוון רחב של נושאים, כולל הנגשה פיזית של חללי משרדי החברה, התאמת צורת השיווק שלה, יצירת תקנות ומדיניות נגישות ועוד. צוות ההנגשה יעבוד עם צוות המוצר בחברה על מנת ליצור מוצרים חדשים ופיצ׳רים חדשים שיעזרו בהנגשת מוצרים קיימים בפלטפורמה.  מרכז הנגישות וצוות ההנגשה יעבדו בתיאום ושיתוף פעולה על מנת להנגיש את טוויטר למשתמשיה.

בנוסף לכך, מציינת טוויטר כי היא עובדת על הוספת כתוביות אוטומטיות לקטעי הסאונד והוידיאו בציוצים, פיצ׳ר שצפוי להיות משוחרר בתחילת 2021.

מקור: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן