1. לייקים – OUT. עוקבים – IN
בפורמט החדש תיאלצו להיפרד מהלייקים (אוהדים) שאספתם בדף. כן, פייסבוק לא חושבת שהמדד של הלייקים מייצג מספיק את מידת החיבור שיש לאנשים עם הדף העסקי. בשנים האחרונות, פייסבוק הציגה גם את כפתור ה-Follow, כאשר באופן אוטומטי כל מי שעשה "לייק" לדף הפך גם לעוקב (Follower) של הדף. כמו כן, הייתה אפשרות לעקוב אחרי דפים מבלי לעשות להם "לייק", וכן להפסיק לעקוב אחרי דפים (Unfollow) שאתם עדיין אוהדים.
ברגע שתחליפו את הדף העסקי שלכם ל-"חווייה המחודשת", ספירת הלייקים תיעלם מהעמוד שלכם, ובמקום זאת תוצג ספירת העוקבים. מי שרוצה, יכול כבר היום לבדוק כמה "עוקבים" יש לו בממשק הניהול הישן (נוכחי), וזאת תהיה הכמות שתעבור איתכם הלאה לממשק החדש.
בממשק החדש לא יתאפשר יותר לאנשים לעשות "לייק" לדף שלכם, אלא אך ורק להיות "עוקב" של הדף.
2. ממשק ניהול זורם יותר
הממשק החדש מאפשר ניווט נוח יותר בין הדף העסקי לפרופיל האישי. העיצוב החדש זורם ונקי יותר, ומאפשר לקרוא פוסטים ומידע חשוב נוסף בקלות.
3. ניוזפיד ייעודי למנהלי דפים
ניוזפד נפרד יאפשר לדפים עסקיים להתנהל כמו פרופילים. הוא יכיל את מרבית הפונקציונאליות שיש לפרופילים עסקיים, כגון: השארת תגובות ושיח בפוסטים בפייסבוק, מעקב אחר טרנדים, ואינטרקציות עם חברים ועוקבים.
4. פורמט פוסטים חדש: Q&A
לעמודים שיעברו לעיצוב המחודש תהיה אפשרות להעלות פוסטים מסוג Q&A (שאלות ותשובות) בנושאים שונים. בשלב הראשון פורמט פוסטים זה יהיה זמין להעלאה רק דרך המחשב.