ההיסטוריה של הפרסום באינטרנט: 1994-2021

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

ברוכים הבאים לסדרת הסרטונים החדשה של הטרגטת 🙂
אנחנו מנסים כאן כמה דברים חדשים, ובמהלך התקופה הקרובה נתנסה ב-3 סרטונים בנושאי שיווק, פרסום ו-דיגיטל בערוץ היוטיוב שלנו.

לפרק הראשון הכנו עבורכם סרטון המסכם את ההתפתחות של ענף הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים.

תוכלו לגלות כיצד הכל התחיל, של מי היה הבאנר הראשון והיכן הוא התפרסם, מדוע נוצרו מודעות הפופ-אפ, כיצד התפתח מודל ה-PPC, מה הייתה התרומה של גוגל ו-פייסבוק לענף, וכן על המגמות בפרסום שאנו עדים להם בשנים האחרונות.

צפייה מהנה 🙂



 

אנחנו נשמח לבקש את עזרתכם בהגדלת החשיפה של מרחב התוכן שלנו. בדקנו מה הם הדברים שהכי משפיעים על חשיפה בערוצי היוטיוב, וגילינו שלייקים ותגובות הם הפרמטרים המרכזיים. לכן, נשמח שתשאירו לייק בסוף הצפייה (חשוב שזה יהיה מתי שאתם מסיימים לצפות, ולא בהתחלה. גם אם אתם לא צופים עד הסוף), כמו כן אם יש לכם הערות לסרטון נשמח מאוד שתשתפו אותן בתגובות לסרטון בערוץ היוטיוב, ואנו נענה לכם שם.
תודה רבה 🙂


צוות הטרגטת: רוברט, שירלי, סתיו ו-יורי.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

האם פייסבוק מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה

פייסבוק נעשתה שקופה יותר למשתמשים שלה. האם היא מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה?

פייסבוק שדרגה את אזור הגישה למידע אישי עבור פרופילים אישיים. משתמשי פייסבוק יכולים כעת בקלות להבין מי מטרגטת אותם, למה, ואיך להפסיק זאת. אבל האם פייסבוק משקיעה מספיק מאמצים בשביל להיות שקופה גם לעסקים שמפרסמים בה?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן