גוגל מוסיפה דרך חדשה לעקוב אחר המרות של מודעות וידאו

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

גוגל מוסיפה דרך חדשה שתעזור למפרסמים להבין טוב יותר את ההמרות המתבצעות באמצעות מודעות וידאו, גם אם מי שצפה במודעה לא לוחץ עליה בהתחלה.

קוראים למטריקה הזו EVC שזה קיצור של engaged-view conversions ועד סוף השנה גוגל אומרת כי היא תהפוך את ה-EVC לדרך סטנדרטית של מדידת המרות עבור מודעות וידאו שניתן לדלג עליהן (קמפיינים מקומיים וקמפיינים של אפליקציות).

ה-EVC מודד בעצם את ההמרות שמתחרחשות לאחר שמישהו צפה ב-10 שניות או יותר במודעת וידאו שלא ניתן לדלג עליה וגם לא הקליק על המודעה עצמה. 

מודעות וידאו גוגל אדס

גוגל טוענת כי מעל 60 אחוז מהמשתמשים שלמחליטים לעשות skip על מודעת הוידאו, עושים את זה לפני מחסום ה-10 שניות. כלומר, ההחלטה לראות 10 שניות של וידאו שניתן לעשות עליו skip עוד לפני מראה שמדובר במשתמש שהוא "מעורב". כאשר אנחנו רואים שאותו משתמש ממיר אחרי מספר ימים, אז ה-EVC יופיע בדו"ח שדן בהמרות שהגיעו ממודעות הוידאו.

הרעיון הוא שה-EVC תוכל לשמור את המידע של אלו שצפו במודעות הוידאו שלך (באמצעות ip או המכשיר שלהם) ותספק לך תובנות לשאלה האם הם באמת המשיכו לבצע רכישה לאחר שהם נחשפו לתוכן הוידאו שלך. זה אמור לספק למפרסמים מידע רב על מסעות הפרסום שלהם, כמו גם תובנות חדשות לגבי ההשפעות של מודעות הווידאו שלך בפועל.

מקור: blog.google

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן