גוגל מוסיפה דרך חדשה לעקוב אחר המרות של מודעות וידאו

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל בטופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

גוגל מוסיפה דרך חדשה שתעזור למפרסמים להבין טוב יותר את ההמרות המתבצעות באמצעות מודעות וידאו, גם אם מי שצפה במודעה לא לוחץ עליה בהתחלה.

קוראים למטריקה הזו EVC שזה קיצור של engaged-view conversions ועד סוף השנה גוגל אומרת כי היא תהפוך את ה-EVC לדרך סטנדרטית של מדידת המרות עבור מודעות וידאו שניתן לדלג עליהן (קמפיינים מקומיים וקמפיינים של אפליקציות).

ה-EVC מודד בעצם את ההמרות שמתחרחשות לאחר שמישהו צפה ב-10 שניות או יותר במודעת וידאו שלא ניתן לדלג עליה וגם לא הקליק על המודעה עצמה. 

מודעות וידאו גוגל אדס

גוגל טוענת כי מעל 60 אחוז מהמשתמשים שלמחליטים לעשות skip על מודעת הוידאו, עושים את זה לפני מחסום ה-10 שניות. כלומר, ההחלטה לראות 10 שניות של וידאו שניתן לעשות עליו skip עוד לפני מראה שמדובר במשתמש שהוא "מעורב". כאשר אנחנו רואים שאותו משתמש ממיר אחרי מספר ימים, אז ה-EVC יופיע בדו"ח שדן בהמרות שהגיעו ממודעות הוידאו.

הרעיון הוא שה-EVC תוכל לשמור את המידע של אלו שצפו במודעות הוידאו שלך (באמצעות ip או המכשיר שלהם) ותספק לך תובנות לשאלה האם הם באמת המשיכו לבצע רכישה לאחר שהם נחשפו לתוכן הוידאו שלך. זה אמור לספק למפרסמים מידע רב על מסעות הפרסום שלהם, כמו גם תובנות חדשות לגבי ההשפעות של מודעות הווידאו שלך בפועל.

מקור: blog.google

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן