דירוג 10 הפרסומות הפופולריות ביותר ביוטיוב לשנת 2020

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

בעולם הפרסום הדיגיטלי מתחילים לסכם את השנה. חרף הקשיים שגוגל חוותה במוצרי הפרסום מבוססי חיפוש שלה (Google Search Ads), ענף הפרסום בווידאו פורח.

לפי יוטיוב, מודעות הוידאו הנבחרות ברשימת ה-YouTube ads leaderboard צברו במהלך השנה קרוב ל-חצי מיליארד צפיות, וכ-1.3 מיליון לייקים. 

לפי יוטיוב, בעוד שבדרך כלל הפרסומות שמגיעות לצמרת הדירוג מגיעות מהסופר-בול השנתי, השנה הייתה הפתעה, ומודעות הסופר-בול הנצפת ביותר הסתפקה רק במקום השני (אם כי זהות המפרסם מפתיעה למדי, אל תשכחו לבדוק).

אז הנה עשרת המופלאים של שנת 2020 ביוטיוב:

מקום 10: "ג'ימי עובד על זה"

מותג: מיקולוב – בירה דיאטית

צפיות: 8.7 מיליון

סופרבול: כן

 

מקום 9: "כוח סוס"

מותג: ג'נרל מוטורוס, יצרנית רכב

צפיות: 9.7 מיליון

סופרבול: לא

מקום 8: "קן נמלים (דודות)"

מותג: גייקו, חברת ביטוח

צפיות: 20.5 מיליון

סופרבול: לא

 

מקום 7: "מאה הבאות"

מותג: ליגת הפוטובול הלאומית האמריקאית – NFL

צפיות: 24.5 מיליון

סופרבול: כן

 

מקום 6: "כל הקטע הזה של לעבוד מהבית"

מותג: אפל

צפיות: 29 מיליון

סופרבול: לא

 

מקום 5: "כל האנשים הם אנשי מיסים (רמיקס)"

מותג: טורבוטקס, תוכנה לניהול דיווחי מיסוי שנתי (לתושבי ארה"ב)

צפיות: 33.8 מיליון

סופרבול: לא

מקום 4: "קלאש אוף קלאנס, סרט קצר"

מותג: קלאש אוף קלאנס, משחק אסטרטגיה למובייל של חברת Supercell

צפיות: 43.9 מיליון

סופרבול: לא

מקום 3: "חניה חכמה"

מותג: יונדאי (דגם סונטה 2020)

צפיות: 44.4 מיליון

סופרבול: לא

 

מקום 2: "לורטה"

מותג: גוגל

צפיות: 62.4 מיליון

סופרבול: כן

 

מקום 1: "אין פיגור גדול מדי"

מותג: נייקי

צפיות: 117 מיליון

סופרבול: לא

 

 

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

האם פייסבוק מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה

פייסבוק נעשתה שקופה יותר למשתמשים שלה. האם היא מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה?

פייסבוק שדרגה את אזור הגישה למידע אישי עבור פרופילים אישיים. משתמשי פייסבוק יכולים כעת בקלות להבין מי מטרגטת אותם, למה, ואיך להפסיק זאת. אבל האם פייסבוק משקיעה מספיק מאמצים בשביל להיות שקופה גם לעסקים שמפרסמים בה?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן