דירוג 10 הפרסומות הפופולריות ביותר ביוטיוב לשנת 2020

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

בעולם הפרסום הדיגיטלי מתחילים לסכם את השנה. חרף הקשיים שגוגל חוותה במוצרי הפרסום מבוססי חיפוש שלה (Google Search Ads), ענף הפרסום בווידאו פורח.

לפי יוטיוב, מודעות הוידאו הנבחרות ברשימת ה-YouTube ads leaderboard צברו במהלך השנה קרוב ל-חצי מיליארד צפיות, וכ-1.3 מיליון לייקים. 

לפי יוטיוב, בעוד שבדרך כלל הפרסומות שמגיעות לצמרת הדירוג מגיעות מהסופר-בול השנתי, השנה הייתה הפתעה, ומודעות הסופר-בול הנצפת ביותר הסתפקה רק במקום השני (אם כי זהות המפרסם מפתיעה למדי, אל תשכחו לבדוק).

אז הנה עשרת המופלאים של שנת 2020 ביוטיוב:

מקום 10: "ג'ימי עובד על זה"

מותג: מיקולוב – בירה דיאטית

צפיות: 8.7 מיליון

סופרבול: כן

 

מקום 9: "כוח סוס"

מותג: ג'נרל מוטורוס, יצרנית רכב

צפיות: 9.7 מיליון

סופרבול: לא

מקום 8: "קן נמלים (דודות)"

מותג: גייקו, חברת ביטוח

צפיות: 20.5 מיליון

סופרבול: לא

 

מקום 7: "מאה הבאות"

מותג: ליגת הפוטובול הלאומית האמריקאית – NFL

צפיות: 24.5 מיליון

סופרבול: כן

 

מקום 6: "כל הקטע הזה של לעבוד מהבית"

מותג: אפל

צפיות: 29 מיליון

סופרבול: לא

 

מקום 5: "כל האנשים הם אנשי מיסים (רמיקס)"

מותג: טורבוטקס, תוכנה לניהול דיווחי מיסוי שנתי (לתושבי ארה"ב)

צפיות: 33.8 מיליון

סופרבול: לא

מקום 4: "קלאש אוף קלאנס, סרט קצר"

מותג: קלאש אוף קלאנס, משחק אסטרטגיה למובייל של חברת Supercell

צפיות: 43.9 מיליון

סופרבול: לא

מקום 3: "חניה חכמה"

מותג: יונדאי (דגם סונטה 2020)

צפיות: 44.4 מיליון

סופרבול: לא

 

מקום 2: "לורטה"

מותג: גוגל

צפיות: 62.4 מיליון

סופרבול: כן

 

מקום 1: "אין פיגור גדול מדי"

מותג: נייקי

צפיות: 117 מיליון

סופרבול: לא

 

 

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן