דו"ח חדש חושף: משתמשי האפליקציות באירופה בזבזו למעלה מ-15 מיליארד דולר ב-2020

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

דו"ח של חברת Sensor Tower חושף את המספרים שעומדים מאחורי העלייה המטאורית בקניות שקרו בחנויות האפליקציה של גוגל ושל אפל ב-2020. על פי המידע שמגיע מהדאטה שנמצא בסנסור טאוור, המשתמשים בזבזו בחנויות האפליקציה סכום דימיוני שעמד על 14.8 מיליארד דולר! ואנחנו מדברים אך ורק על המשתמשים ברחבי אירופה. מדובר בעלייה של 31 אחוז בהשוואה לשנת 2019.

 המיליארדים שנשפכו ב-2020 על ידי משתמשי האפליקציות ב-2 החנויות מתייחסים כאן גם לקניות בתוך בתוך האפליקציה (in-app purchases), קניות של subscriptions וגם אפליקציות שפשוט עולות כסף (premium apps). כמו-כן, העלייה הזו הגיע בעקבות התפרצות מגפת הקורונה והסגרים ששררו בכל רחבי אירופה, מה שגרם למספר גדול של משתמשים להשתעמם בבית ולבזבז כמה שאפשר. 

בהשוואה בין אירופה לשאר העולם, חשוב לציין כי המיליארדים באירופה שווים בסה"כ 13.3 אחוז מסך ההוצאות ב-2020 שהגיעו ללא פחות מ-111 מיליארד דולר!

 

איך ההוצאות התחלקו בין חנות האפליקציות של אפל לחנות של גוגל?

המשתמשים שמשתמשים באייפון ביזבזו קצת יותר (54 אחוז) בהשוואה לחנות של גוגל (46 אחוז). המספרים עומדים על 8 מיליארד הוצאות באירופה בחנות של אפל מול 6.8 מיליארד דולר הוצאות בחנות של גוגל.

תמונה: SensorTower
תמונה: SensorTower

איך ההורדות באירופה התחלקו בין חנות האפליקציות של אפל לחנות של גוגל?

2 חנויות האפליקציות ראו עלייה מטאורית גם כן. ב-2020 חנויות האפליקציות קיבלו ביחד לא פחות מ-28.4 מיליארד הורדות – 17.4 אחוז יותר בהשוואה לשנת 2019.

תמונה: SensorTower
תמונה: SensorTower

סטטיסטיקות מעניינות נוספות שאפשר למצוא בדוח של SensorTower:

  • בכיצד החלוקה של ההוצאות מתחלקות במדינות שנמצאות בטופ באירופה
  • טופ 10 של האפליקציות הרווחיות ביותר באירופה
  • כטופ 10 של האפליקציות שקיבלו את הכי הרבה הורדות באירופה
  • גרף המתאר את ההבדל ברווחים של המשחקים באירופה בין שנת 2019 ל-2020
  • גרף המתאר את ההבדל בהורדות של המשחקים באירופה בין שנת 2019 ל-2020
  • טופ 10 של המשחקים הרווחיים ביותר באירופה
  • טופ 10 של המשחקים שקיבלו את הכי הרבה הורדות באירופה

לדוח המלא של סנסור טאוור >>> sensortower.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן