ג'ון מולר לבעלי אתרים: "אל תיצרו Sitemap באופן ידני"

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

אחד האנשים החשובים ביותר בגוגל מציע לבעלי אתרים גדולים שלא ליצור Sitemap באופן ידני, בנוסף מולר מציע פתרונות מתאימים יותר בהקשר הזה. הדיון התחלול ברשת החברתית של רדיט כאשר איש SEO חיפש עצה בנושא ושאל כיצד הוא צריך ליצור מפתח לאתר עם למעלה מ-2 מיליון מוצרים.

איש ה-SEO שחיפש עצה כתב ש"מכיוון שיש כל כך הרבה דפים באתר, אני צריך ליצור אותו (מפת האתר) באופן ידני. יש לי רשימה של כתובות אתרים המחולקות לפי מוצרים וקטגוריות שצוות הפיתוח שלנו העביר דרך API. מכיוון ש- Sitemaps יכול להכיל רק 50,000 כתובות אתרים, יש לי 37 גיליונות Excel עם 50,000 כתובות אתרים בכל אחד מהם … "

גו'ן מולר הציע וכתב בתחילה "אל תיצור מפת אתר באופן ידני", כמובן שמולר קיבל את הכי הרבה upvotes במקרה הזה והוא ופירט וכתב כי "אתה צריך לקבל את מפת האתר ישירות מה-CMS או ממאגר הדאטה בייס". 

 

כמו כן, משתמש רדיט נוסף הסביר כי " קבלת מפת האתר מממשק ה- API בה צוות המחלקה שולף במקור את רשימת כתובות האתר יהיה גם פיתרון טוב.".

 

נשאלת השאלה הפתרונות האלה טובים יותר בשוואה לפתרון של יצירת מפת האתר באופן ידני?


בעת יצירת Sitemap עבור אתר גדול, או אתר כלשהו, ​​עליכם לקחת בחשבון לא רק כיצד האתר נוצר אלא כיצד הוא יתעדכן בהמשך. אתר עם קטלוג מוצרים בסדר גודל כזה יכול להוסיף ולהסיר עשרות אלפי מוצרים בכל יום מה שאומר שזה יהיה בלתי אפשרי לוגיסטית לשמור ידנית על מפת אתר מעודכנת.

שלא נדבר על כמות העבודה הרבה שכרוכה ביצירת ה- Sitemap מלכתחילה. שורה תחתונה, יצירת Sitemap באופן ידני אינה פיתרון מציאותי כאשר קיימות אפשרויות אוטומטיות.

 

מקור: searchenginejournal.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן