גוגל תאסור פרסום מוצרי מעקב, ניטור וריגול במערכת הגוגל אדס

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

גוגל מעדכנת את מדיניות הפרסום בפלטפורמה שלה ואוסרת על קידום מוצרים או שירותים שמטרתם לעקוב ולנטר אחר אדם ופעולותיו ללא הסכמתו או ידיעתו. האיסור, שיכנס לתוקפו ב-11/08/2020 יחול גם על תוצאות החיפוש הרגילות וגם על תוצאות החיפוש בלשונית הקנייה.

גוגל מפרטת דוגמאות למוצרים שייאסרו לפרסום בפלטפורמה שלה:

-תוכנות ריגול וטכנולוגית מעקב, כולל מעקב אחר הודעות, שיחות טלפון והיסטוריית גלישה

-תוכנות GPS שמטרתן מעקב אחר אדם ללא הסכמתו או ידיעתו

ציוד מעקב שמשווק למטרות ריגול פרטיות כולל: מצלמות, רשמקולים, מצלמות דשבורד, מצלמות מעקב ביתיות.

איסור הפרסום אינו כולל:

-פרסום שירותי חוקרים פרטיים מקצועיים

-מוצרי מעקב שנועדו להורים על מנת לבצע מעקב ושמירה אחר הילדים שלהם

לפי גוגל הפרות של תקנות הפרסום החדשה לא יגמרו נכון לעכשיו להשעייה מיידית של החשבון המפרסם. גוגל מסבירה שחשבונות שיפרו את המדיניות החדשה יקבלו אזהרה של 7 ימים לפחות לפני השהיית החשבון ויוכלו לשנות את התוכן שלהם.

מעניין יהיה לראות כיצד החברות המפרסמות יגיבו להגבלות החדשות, האם ישנו את טקטיקת הפרסום שלהן או ישנו את המוצרים עצמם כך שיתאימו להגבלות החדשות של גוגל.

מקור: google.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן