גוגל משיקה את "פונדו" – כלי מוניטיזציה לוובינרים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

במהלך החודשים האחרונים דיווחנו מספר פעמים על כלי המוניטזיציה החדשים של פייסבוק ליוצרי תוכן. ביולי האחרון סיפרנו על התוכניות של פייסבוק להרחיב את תוכניות המוניטזיציה שלה ליוצרי תוכן. באוגוסט דיווחנו על כך כי גם מנהלי קהילות צפויים לקבל אופציות חדשות ליצירת הכנסות דרך קבוצות פייסבוק. לפני כ-שבועיים פרסמנו כי פייסבוק פתחה את כלי ה-Paid Online Events ל-20 מדינות חדשות.

והיום אנחנו שמחים לבשר כי גוגל לא מתכוונת להישאר מאחור. גוגל צברה לאחרונה ביקורת על יחסה ליוצרי תוכן, ואף ספגה פגיעה תודעתית כאשר מספר יוצרי תוכן בכירים, ובראש ג'ו רוגן הודיעו כי הם עוברים באופן אקסקולוסיבי לספוטיפיי. יוצרי התוכן מחו על האופציות המועטות יחסית ליצירת הכנסות בפלטפורמה, זאת בהשוואה למערכות אחרות כגון טוויץ', פטריאון ועוד.

מודלים עסקיים ליוצרי תוכן פורחים בשנים האחרונות, ובהדרגה גם נראים כי מתחילים להתפתח בישראל. על כך כתבנו בהרחבה במאמר על מודלים עסקיים ליוצרי תוכן.

רשתות חברתיות מבינות כי מה שמחזיק את המשתמשים בתוך השירותים שלהן, זה התוכן המקורי שנוצר ע"י יוצרים עצמאיים. כתוצאה מכך, פייסבוק, טיקטוק וגוגל מפתחות כלים המאפשרים ליוצרי תוכן ומשפיענים לבנות מנגנוני מוניטיזציה אשר ימירו את המעורבות של עוקביהם וקוראיהם להכנסות.

בשבוע האחרון, גוגל הודיעה כי חממת ה-Area 120 שלה פיתחה מערכת ליצירה, ניהול ואירוח אירועי אונליין, כגון וובינרים ו-הרצאות בשם Fundo.

לפי הודעת גוגל, פונדו תומכת ב-3 סוגי איוונטים:

  1. אחד על אחד
  2. הרצאות
  3. סדנאות

המשמעות היא שיוצרי תוכן יוכלי לקיים בקלות שיחות ייעוץ ללקוחות, הרצאות או מפגשי מעריצים, וכן להעביר מפגשים מרובי משתתפים כגון קורס או סדנה.

הרצאות בפונדו

מי יכול להשתמש ב-Fundo. כרגע יוצרי תוכן מארה"ב וקנדה יכולים להירשם למערכת, וליצור אירועים לאנשים בכל העולם. יש להירשם באתר פונדו, כאשר הקבלה היא בכפוף לאישור מערכתי של גוגל. לא כל סוגי האיוונט יאושרו. למשל לא ניתן לקיים אירועי תרבות כגון הופעות ומופעים. אבל כל מה שקשור להרצאות, לימוד והדרכה צפוי לקבל אישור.

סדנאות בפונדו

מערכת התשלומים מובנית בתוך גוגל. בהרשמה לאירוע יש לעבור קודם בדף תשלום ולשלם לגוגל, אשר תעביר את ההכנסות ליוצר האיוונט.

כמו כן, דף הבית של פונדו מכיל רשימה של איוונטים פופלריים או כאלה שיכולים רלוונטיים למשתמשים. הדבר יאפשר ליוצרי התוכן להגיע לקהלים חדשים ולא רק להתבסס על קהל העוקבים הנוכחי שלהם.

צפו בסרטון ההצגה הרשמי של Fundo:

מקור: blog.google

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן