גוגל סרץ' קונסול מתחדשת, משיקה את ה-search console Insights

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל בטופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

הנתונים החדשים שנמצאים ב-search console insights אמורים לעזור לבעלי אתרים לשפר את התוכן שלהם באתר. כרגע הכלי נמצא בבדיקות beta ואמור בהמשך להגיע לכלל המשתמשים בפלטפורמה. 

הכלי החדש אמור להציג נתונים חדשים שקשורים לאתר שלא נמצאים בגרסה הרגילה של ה-Google Search Console. הרעיון הוא שבאמצעות המידע החדש, בעלי אתרים יוכלו להבין טוב יותר איזה תכנים נצרכים באתר, זאת באמצעות מידע כמו איזה תכנים נצרכים באתר, כמה זמן משתמשים קוראים את התכנים, כמה משתמשים נחשפו לתכנים ועוד.

כלי ה-search console insights

כאמור, באמצעות העדכון הזה בעלי אתרים יוכלו לקבל תשובות לשאלות חשובות שיעזרו להם להבין לעומק שאלות כמו:

  • מהם פיסות התוכן הטובות ביותר שלך?
  • איך ביצועי פיסות התוכן החדשים שלך?
  • איך אנשים מגלים את התוכן שלך באינטרנט?
  • מהן השאילתות המובילות לאתר שלך בגוגל?
  • אילו אתרים ומאמרים אחרים מקשרים לתוכן האתר שלך והאם קיבלת קישורים חדשים?

בהמשך, גוגל מתכננת לשחרר את הכלי בפני כל המשתמשים, אבל בשלב זה הוא נמצא רק אצל משתמשים שקיבלו הזמנה מגוגל להשתמש בכלי. למידע נוסף על הכלי, בקרו באתר שגוגל הקימה.

מקור: searchenginejournal.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן