גוגל משיקה גלובלית את Discovery ads, במטרה לנגוס בתקציבי הפרסום המושקעים בפייסבוק

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

גוגל הציגה באירוע ה-Google Marketing Live בשנה שעברה, שני סוגי מודעות מבוססי תמונה. בעוד פיצ׳ר ה-Gallery ads שלה אמור לצאת לפרישה בקיץ הקרוב, Discovery ads זמין כעת לשימוש גלובלי.

בשימוש ב-Discovery Ads ניתן לטרגט צרכנים לפי קהלים ו/או דמוגרפיה. ביוטיוב ניתן להשתמש בסוג מודעות זה בפידים של עמוד הבית וב-Watch Next, שם 90 אחוז מהמשתמשים אומרים שהם מגלים ברנדים ומוצרים חדשים. בנוסף ניתן להשתמש ב-Discovery Ads גם בפיד של אפליקציית החיפוש של גוגל, ובלשוניות ה- Promotions ו- Social בגי׳מייל.

המהלך הזה ככל הנראה נועד לנגוס בתקציבי הענק שמפרסמים רבים משקיעים בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות.

גוגל מעריכה שסך הקהלים הרלוונטיים שיכולים להיחשף לסוגי המודעות האלו הוא 2.9 מיליארד משתמשים. עם הגדלת קהל היעד האופציונלי שלה ל-2.9 מיליארד משתמשים, גוגל למעשה משווה את רמת החשיפה שהיא מאפשרת למפרסמים לרמה שפייסבוק הצהירה עליה לא מזמן (במרץ האחרון פייסבוק דיווחה על כמעט 3 מיליארד משתמשים אקטיביים בחודש בפלטפורמה שלה). 

במילים אחרות גוגל טוענת שהיא יכולה להציע כמעט את אותה חשיפה לקהלים בדומה לפייסבוק.

מהיום ניתן למעשה להגדיל את הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות כך שיכללו גם את גוגל, מה שיכול בסופו של דבר לספק תוצאות טובות יותר וחשיפה רחבה יותר. גוגל הופכת את סוגי המודעות האלו לרלוונטיות יותר. שימוש ב-Discovery Ads יכולה להיות דרך טובה למקסם את תוצאות הפרסום שלך, במיוחד ביכולת להגיע למשתמשים אשר ככל הנראה מחפשים מוצרים גם באפליקציות של גוגל.

הופעת הדיסקברי אדס אינה סתם מאמץ של גוגל להתפתח מעבר למודעות תוצאות חיפוש, אלא לחבר בין קהלים בשלבים שונים של המשפך. כמו כן נראה כי השינוי הזה יגרום לסוכנויות וחברות גדולות להוסיף צוותים שמתמחים בתחום ה-Social בגוגל, כלומר, ייתכן ויהיו צוותים שמתמחים ב-Search , Display וב-Social.

על פי גוגל, חברות שכבר התנסו בסוגי המודעות האלו דיווחו על תוצאות טובות בשימוש ב-Discovery Ads לצד המשך הקמפיינים האחרים שהריצו.

גוגל Discovery Ads
גוגל Discovery Ads

מקור: blog.google

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

טרגטותו קאבר אלינור ברטל

טרגטאותה: אלינור ברטל

טרגטאותה: עושים היכרות עם מקצועני השיווק הדיגיטלי בישראל! השבוע, הכירו את אלינור ברטל, מנהלת תוכן צרכנים ורשתות חברתיות ב-MAC ישראל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן