
טרגטאותה: אלינור ברטל
טרגטאותה: עושים היכרות עם מקצועני השיווק הדיגיטלי בישראל! השבוע, הכירו את אלינור ברטל, מנהלת תוכן צרכנים ורשתות חברתיות ב-MAC ישראל
גוגל הציגה באירוע ה-Google Marketing Live בשנה שעברה, שני סוגי מודעות מבוססי תמונה. בעוד פיצ׳ר ה-Gallery ads שלה אמור לצאת לפרישה בקיץ הקרוב, Discovery ads זמין כעת לשימוש גלובלי.
בשימוש ב-Discovery Ads ניתן לטרגט צרכנים לפי קהלים ו/או דמוגרפיה. ביוטיוב ניתן להשתמש בסוג מודעות זה בפידים של עמוד הבית וב-Watch Next, שם 90 אחוז מהמשתמשים אומרים שהם מגלים ברנדים ומוצרים חדשים. בנוסף ניתן להשתמש ב-Discovery Ads גם בפיד של אפליקציית החיפוש של גוגל, ובלשוניות ה- Promotions ו- Social בגי׳מייל.
המהלך הזה ככל הנראה נועד לנגוס בתקציבי הענק שמפרסמים רבים משקיעים בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות.
גוגל מעריכה שסך הקהלים הרלוונטיים שיכולים להיחשף לסוגי המודעות האלו הוא 2.9 מיליארד משתמשים. עם הגדלת קהל היעד האופציונלי שלה ל-2.9 מיליארד משתמשים, גוגל למעשה משווה את רמת החשיפה שהיא מאפשרת למפרסמים לרמה שפייסבוק הצהירה עליה לא מזמן (במרץ האחרון פייסבוק דיווחה על כמעט 3 מיליארד משתמשים אקטיביים בחודש בפלטפורמה שלה).
במילים אחרות גוגל טוענת שהיא יכולה להציע כמעט את אותה חשיפה לקהלים בדומה לפייסבוק.
מהיום ניתן למעשה להגדיל את הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות כך שיכללו גם את גוגל, מה שיכול בסופו של דבר לספק תוצאות טובות יותר וחשיפה רחבה יותר. גוגל הופכת את סוגי המודעות האלו לרלוונטיות יותר. שימוש ב-Discovery Ads יכולה להיות דרך טובה למקסם את תוצאות הפרסום שלך, במיוחד ביכולת להגיע למשתמשים אשר ככל הנראה מחפשים מוצרים גם באפליקציות של גוגל.
הופעת הדיסקברי אדס אינה סתם מאמץ של גוגל להתפתח מעבר למודעות תוצאות חיפוש, אלא לחבר בין קהלים בשלבים שונים של המשפך. כמו כן נראה כי השינוי הזה יגרום לסוכנויות וחברות גדולות להוסיף צוותים שמתמחים בתחום ה-Social בגוגל, כלומר, ייתכן ויהיו צוותים שמתמחים ב-Search , Display וב-Social.
על פי גוגל, חברות שכבר התנסו בסוגי המודעות האלו דיווחו על תוצאות טובות בשימוש ב-Discovery Ads לצד המשך הקמפיינים האחרים שהריצו.
מקור: blog.google
טרגטאותה: עושים היכרות עם מקצועני השיווק הדיגיטלי בישראל! השבוע, הכירו את אלינור ברטל, מנהלת תוכן צרכנים ורשתות חברתיות ב-MAC ישראל
ספוטיפיי מציגה את Spotify Podcast Ads, פיצ׳ר שיווק מבוסס SAI (Streaming Ad Insertion) הנועד לסייע למפרסמים ומשווקים לנצל את הפופולריות הגוברת של תכני הפודקאסט…
בעקבות 2020 המאתגרת, וכן פידבק שקיבלה גוגל מסוכנויות הפרסום השותפות, דרישות הקבלה החדשות לתוכנית ה-Partners התעדכנו. מועד כניסתן לתוקף נדחה לפברואר 2022…
אתר חדשות שיווק ומרחב תוכן קהילתי עבור מקצועני השיווק ואנשי הדיגיטל בישראל. הפרויקט הוקם בשלהי שנת 2017 במטרה לעזור לאנשי שיווק לשפר יכולות מקצועיות ולהישאר מעודכנים בכל החידושים בתחום.
לטרגטת קהילת פייסבוק עם אלפי מקצועני שיווק. כמו כן, אתר הטרגטת מהווה פלטפורמת תוכן, מידע וחדשות עבור מקצועני שיווק דיגיטלי במגוון נושאים, כגון: שיווק ופרסום באינטרנט, טכנולוגיות שיווקיות, קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, ועוד.