גוגל מבטלת את פיצ׳ר ה-Gallery Images שהשיקה בשנה שעברה ועוברת להתמקד ב-Image Extensions

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

גוגל הודיעה למשתמשי הבטא שלה באפשרות מודעות הגלריה כי תבטל את פיצ׳ר זה בתחילת חודש אוגוסט הקרוב.

השימוש במודעות, שהכילו קרוסלת תמונות רחבה, עבד בתחום הרכב אך לא צבר מספיק תאוצה ופופולריות בענפי מסחר אחרים.

בעוד מודעות הגלריה דורשות הקמה של פורמט מודעות חדש ויצירת מאגר תמונות אפקטיביות, תנאי הסף של פיצ׳ר תוספי התמונות אינם גבוהים.

ישנן מספר סיבות בגללן נכשל השימוש במודעות הגלריה, בין השאר המאמץ הכרוך בהקמת פורמט מודעות חדש המותאם לפיצ׳ר ואתגרים שונים הקשורים להתאמת מידות התמונות בשימוש. למרות שהשימוש במודעות הגלריה קרוב לוודאי מעלה את ה-impressions, הוא גם יקשה על מדידת וניהול מטרות השיווק של העסק.

בנוסף, חיוב המפרסמים מתבצע לאחר שהמשתמש צפה ב-3 תמונות בגלריה, כאשר מינימום התמונות שניתן להעלות למודעה מסוג זו היא 4 תמונות. ניתן לומר שסוג זה של מודעות מרגש ומעודד אינטרקציה, אך אינו משרת צורך אמיתי לטווח הארוך.

בשימוש בתוספי התמונות, מוצגת תמונת המודעה כטאמבנייל קטן לצד מודעת הטקסט.

שירות תוספי התמונה עדיין נמצא כרגע בשלב בדיקות בטא סגורות, אז אינו מופיע בחשבונות שלכם, אלא אם הוזמנתם ע״י גוגל להשתמש בניסוי הכלים. 

כמו במקרה מודעות הגלריה, גם תוספי התמונות נבדקו עד כה בתוצאות חיפוש בשימוש בנייד בלבד, אך גוגל בודקת כעת את פיצ׳ר זה גם בגרסת הדסקטופ. 

בנוסף בודקת גוגל תוספי תמונה דינמיים, שיאפשרו למפרסמים להעלות באופן ידני תמונות לחשבונות שלהם או לבחור באפשרות הדינמית ולאפשר לגוגל לבחור תמונות באופן אוטומטי מהתמונות המופיעות באתר העסק.

מקור: searchengineland.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן