בחשבונות הגוגל אדס מופיעה התרעה של גוגל המודיעה כי דוחות ה-Search Terms בקמפיינים מסוג חיפוש יוגבלו ויכללו אך ורק ביטוי חיפוש אשר צברו מספר משמעותי של חיפושים.
דוח ה-Search Terms (ביטויי החיפוש) מכיל את הביטויים אשר משתמשי גוגל הזינו בפועל בשדה החיפוש, ולאחר מכן הקליקו על מודעה המקושרת למילת חיפוש (Keyword) שהוגדרה בקמפיין.
למשל – אם מילת החיפוש היא "צימרים בצפון" בהתאמה לביטוי, ביטוי החיפוש יכול להיות למשל "צימרים בצפון עם מטבח כשר", או "צימרים בצפון דוג פרנדלי". דוח ה-Search Terms אפשר למנהלי הקמפיינים להבין טוב יותר את כוונות המחפש ע"י הצגת ביטוי החיפוש המלא שהתרחש בפועל, וליהעזר בזאת לצורך התאמת מילות החיפוש בקמפיינים בצורה מדוייקת יותר.

עד שנת 2012 דוח ביטויי החיפוש פעל גם בגוגל אנליטיקס, והציג את כל החיפושים המדוייקים שמשתמשים עשו כאשר הגיעו לאתר דרך חיפוש אורגני. לפני כ-8 שנים גוגל הודיעה כי הוא תגביל את הדוח להציג אך ורק ביטויים שנעשו ממשתמשים אשר אינם מחוברים לחשבון ג'ימייל בעת החיפוש, ובכך למעשה הדוח הפך למיותר כאשר כ-95% מביטויי החיפוש מוגדרים כ-not provided.
אף כי גוגל לא הסבירה את ההחלטה, סביר להניח שכמו לפני 8 שנים ההחלטה נבעה משיקולי הגנת הפרטיות של משתמשי גוגל.
אומנם לא ברור עדיין עד כמה דוח ביטויי החיפוש יוגבל, ומה בדיוק מהווה עבור גוגל "מספר מספק של חיפושים", ואף ייתכן כי הדוח יוכל להמשיך לשמש מנהלי קמפיין באופן יעיל, נראה כי המגמה ברורה. ענקיות המדיה והטכנולוגיה עושות בחירה חד-משמעית לטובות הציבור, הזכות לפרטיות והחוק, ואילו מנהלי קמפיינים ייאלצו ללמוד לקבל החלטות בהתבסס על דאטה מצומצם יותר ואיכותי פחות.