אמצעי בקרה חדש בגוגל אדס: החרגת תווכי תאריכים של דיווחי המרות ב-Smart Bidding

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

גוגל אדס מוסיפה אמצעי בקרה חדשה לניהול קמפיינים: החרגה של תווכי תאריכים בהם מקור המרות (למשל, פיקסל) חווה קשיי דיווח (לדוגמא אם מפתח האתר הרס משהו). דאטה בתאריכים שיוחרגו לא יחושב לצורכי אופטימיזציית Smart Bidding.

זהו אמצעי בקרה חדש שנועד לאפשר למפרסם להחריג מאלגוריתם אופטימזיציית הבידים האוטומטי של גוגל (ה-Smart Bidding) תאריכים מסויימים בהן הייתה בעיה בדיווח ההמרות דרך התג ההמרות (פיקסל) של מערכת גוגל אדס, או דרך מקור המרות אחר (למשל, גוגל אנליטיקס), או בגלל בעיות תיוג אחרות.

אמצעי הבקרה של החרגת הנתונים זמין כרגע בסוגי הקמפיינים הבאים: רשת המדיה, רשת החיפוש ובקמפיינים של גוגל שופינג, בהם מופעלת שיטת הבידינג: Smart Bidding.

להחרגת נתונים יש להיכנס לספרייה המשותפת (Shared Libabry) > שיטות הצעת מחיר (Bids Strategies) > אמצעי בקרה מתקדמים (Advanced Control) > החרגת נתונים חדשה (New Data Exclusion).

כמו כן, ניתן להסיר החרגות שהגדרתם בעבר.

למידע נוסף על אמצעי הבקרה החדש >>> support.google.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן