פייסבוק בודקת את האפשרות להוסיף אנליטיקות נוספות לפוסטים בקבוצות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

על פי מאט נאברה, פייסבוק התחילה להוסיף אנליטיקות נוספות לקבוצות הפייסבוק. בשלב זה, האנליטקות האלו מופיעות אצל חלק קטן מהמשתמשים אך בעתיד נראה כי זה יגיע לכל מנהלי הקבוצות. 

בכל הקשור לתחום האנלטיקה, עד עכשיו מנהלי קבוצות יכלו לראות את הנתונים שכולנו כבר מכירים: לייקים, שיתופים, הקלקות ותגובות. עכשיו נכנסים עוד מספר נתונים למשוואה הזו. הנתונים הינם: כמה צפיות התמונה קיבלה, כמה אנשים עשו hide לפוסט, ונתון נוסף שקשור למשתמשים האקטיביים בקבוצה. 

הרעיון כאן כאמור הוא לתת עוד מידע למנהלי קבוצות, מידע שיוכל לעזור להם בסופו של דבר להגדיל את המעורבות בקבוצות שלהם ולהבין באיזו אסטרטגיה לנקוט כדי להגיע למטרות הצמיחה של הקבוצה.

לסיום, נקודה חשובה שקשורה למשתמשים האקטיביים בקבוצה. פייסבוק מגדירה את הנתון הזה בתור מישהו שצפה בתוכן של הקבוצה במהלך ה-28 ימים האחרונים. כלומר, הנתון שפייסבוק יביאו למנהלי הקבוצות הוא נתון כללי שיתן אינדקיציה מסויימת למנהלי הקבוצות כדי להבין כמה משתמשים פעילים יש להם בחודש ללא קשר לפוסט כזה או אחר שיפורסם בקבוצה. אמנם זה נתון דיי כללי אבל נראה שזה הולך להיות נתון חשוב שכל מנהל קבוצה יצטרך לעקוב אחריו כדי להבין כיצד אנשים מגיבים לעדכונים שעולים בקבוצה.

מקור: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן